Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – خانه‌ای که کوین دِبروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، برای دوران بازنشستگی‌اش در بلژیک در نظر گرفته شامل استخری بزرگ و زمین بسکتبال بی‌نظیری است.

ستاره ۳۰ ساله منچسترسیتی در سال ۲۰۱۷ با «میشل لاکروی» ازدواج کرد و صاحب ۳ فرزند به نام‌های میسون (۵ ساله)، رم (۳ ساله) و سوری (۱ ساله) شد. این خانواده ۵ نفره اغلب در تعطیلات تابستانی به خانه خود در «بولدربرگ» بلژیک می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبروینه قبل از یورو ۲۰۲۰ به آنجا رفت تا دوران ریکاوری بعد از مصدومیت در ناحیه بینی و چشمش را بگذراند. به نظر می‌رسد که رفتن به این خانه لوکس نتیجه‌بخش بود و دبروینه بهبود پیدا کرد و به موقع به مسابقات یورو رسید. اما تیم ملی بلژیک در نهایت در مرحله یک‌چهارم نهایی از مسابقات خداحافظی کرد و ایتالیا قهرمان این تورنمنت شد.

خانه واقع در بولدربرگ جایی است که دبروینه می‌خواهد بعد از کنار گذاشتن فوتبال باقی عمرش را در آن بگذراند. به نظر می‌رسد که این مکان برای ستاره لیگ برتری مناسب باشد تا از دوران بازنشستگی‌اش به اندازه کافی لذت ببرد. اما شوق و ذوق و تمرکز دبروینه بر کسب افتخارات بیشتر برای من‌سیتی نشان می‌دهد که هنوز خیلی راه مانده تا قصد خداحافظی داشته باشد.

مربی او پپ گواردیولا اوایل این هفته به میدان آمد تا از عملکرد ضعیف بازیکن بلژیکی‌اش در شروع فصل دفاع کند. وقتی در مورد افت عملکرد این بازیکن سؤال پرسیده شد، پپ گفت: «نمی‌توانید تصور کنید که او چه بازیکن خوبی است. وقتی قرار باشد میلیون‌ها بازی انجام دهید قطعاً دوران افت و اوج خواهید داشت. من می‌دانم او چکار می‌کند. نحوه تمرین کردنش عالیست. به خوبی می‌داند که همیشه از حمایت ما برخوردار است. من هم بازیکن فوتبال بوده‌ام و کاملاً درک می‌کنم که یک بازیکن نمی‌تواند همیشه عملکردی عالی و بی‌نقص داشته باشد. او هم مانند همه روزهای خوب و بد دارد. خودش بهتر از دیگران می‌داند که چطور میتواند عملکردش را بهتر کند. ما گاهی فراموش می‌کنیم که آنها هم انسان هستند. آنها در هشت یا نه سال گذشته، سالانه فقط سه هفته تعطیلات دارند. خستگی می‌تواند تاثیر بگذارد. برای بازیکنانی که قدرت بدنی بالاتری دارند تحمل این شرایط راحت‌تر است. هیچ انسانی نمی‌تواند هر سه روز بازی خلاقانه‌ای از خود به نمایش بگذارد. واقعاً کسی نمیتواند چنین کاری کند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچسترسیتی خبر ویژه کوین دبروینه منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد، ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • کشف شمشیر کمیاب ۱۰۰۰ ساله
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله در اسپانیا
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه