Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – علی شجاعی هافبک چپ پای پرسپولیس که از نساجی مازندران و پس از درخشش در لیگ نوزدهم به تیم قهرمان آمد بار دیگر مورد توجه تیم سابقش قرار گرفت.

قائم‌شهری‌ها که خاطره بازی‌های خوب علی شجاعی را فراموش نکرده اند بار دیگر به این بازیکن پیشنهاد دادند به نساجی مازندران ملحق شود اما …

تیم دیگری که خواهان علی شجاعی شد فولاد خوزستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقا جواد نکونام سرمربی جدید فولادی‌ها نیز شناخت کافی روی علی شجاعی داشته و خودش اولین بار این بازیکن را از سایپا به نساجی برد و او را تبدیل به ستاره این تیم کرد.

با این وجود علی شجاعی پس از سبک و سنگین کردن دو پیشنهاد رسیده در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند و برای به‌دست آوردن جایگاهی مناسب و بهتر مبارزه کند.

او حدود ۳ ماه پیش کتف مصدوم خود را جراحی کرد و حالا دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و در تمرینات گروهی نیز حضور فعالی دارد. شجاعی می‌خواهد با انگیزه‌ای بیشتر در پرسپولیس ادامه دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی شجاعی پرسپولیس نساجی پرسپولیس خبر ویژه علی شجاعی نساجی نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر علی شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح در فهرست فروش لیورپول

آفتاب‌‌نیوز :

محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد، اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن