Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت:برای ارائه خدمات به بیماران سالمند بالای ۶۵ سال در درمانگاه شبانه‌روزی خمینی‌شهر به هیچ عنوان نیاز به نوبت تلفنی برای مراجعه نیست و داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگان در جهت طرح تکریم و پوشش درمانی آنها کافی است و این بیماران فرانشیزی نمی‌دهند.

علی اعتصام پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برنامه‌های مدیریت درمان تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر این سازمان به شهروندان شهرستان خمینی‌شهر، اظهار کرد: برای ارائه خدمات به بیماران سالمند بالای ۶۵ سال در درمانگاه شبانه‌روزی خمینی‌شهر به هیچ عنوان نیاز به نوبت تلفنی برای مراجعه نیست و داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگان در جهت طرح تکریم و پوشش درمانی آنها کافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقویت ارائه خدمات درمانی درمانگاه شهرستان خمینی‌شهر

وی افزود: خوشبختانه پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی بر این مبنا بوده است که یک متخصص رادیولوژی عصرها در این درمانگاه بیماران مراجعه کننده را تحت پوشش قرار دهد، در نتیجه در بخش‌های سونوگرافی و رادیولوژی این درمانگاه مشکلی نخواهیم داشت، مقرر شد خدمات متخصص قلب، گرفتن اکو و ارائه خدمات دیگر برای بیماران در این درمانگاه تقویت شود همچنین در بخش فیزیوتراپی هم مقرر شد موارد ارائه خدمات به بیماران مراجعه کننده تقویت شود، همچنین بخش دندانپزشکی درمانگاه شماره دو فعال‌تر است.

بیماران بالای ۶۵ سال فرانشیزی نمی‌دهند

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه بیماران مراجعه کننده بالای ۶۵ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی فرانشیزی نمی‌دهند مانند این است که در بیمارستان شریعتی و غرضی سرویس درمانی دریافت می‌کنند بیماران مراجعه کننده این درمانگاه در این گروه سنی فرانشیزی نخواهند داد.

اعتصام‌پور گفت: مقرر شد نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری و شهرداری خمینی‌شهر پیگیر باشند تا زمینی در مرز بین شهرهای درچه و خمینی‌شهر در اختیار مدیریت درمان قرار بگیرد تا برای خدمات بیشتر به بیماران خمینی‌شهری توسعه‌ای صورت بگیرد.

کد خبر 533985

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی جمعیت سالمندان شهرستان خمینی شهر درمانگاه خدمات درماني بازنشستگان تامین اجتماعی سالمندان بیماری ثبت نام در کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تکریم سالمند کیفیت خدمات درمانی فیزیوتراپی بیماری های قلبی عروقی خدمات دندانپزشکی فرانشیز پزشکی مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان تکریم سالمندان خدمات درمانی به سالمندان کارت عضویت کانون بازنشستگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیماران مراجعه کننده ارائه خدمات بالای ۶۵ سال خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری

حسین صابری،عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار کنونی قم بیش از ۷۲ سال سن دارد و طبق مفاد صریح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و مستندات قانونی و ماده ۹۶ این آیین‌نامه، در حال حاضر بازنشسته می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در سال ۹۵ و اصلاحات بعدی از قانونی دیگر امکان ادامه فعالیت وی در جایگاه شهردار قم امکان پذیر نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ادامه فعالیت وی در جایگاه شهرداری قم بخاطر قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، احتمال ابطال در اسناد و اوراق تعهد آور و غیرقانونی بودن در تصرف در اموال را به همراه داشته باشد.

صابری تصریح کرد: بر همین اساس هرگونه امضای پیمان و قرارداد‌ها توسط وی می‌تواند همراه با مشکلات حقوقی و خسارت برای مجموعه مدیریت شهری قم باشد.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند