Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: ارزش ریالی این تجهیزات افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ پیش از ظهر روز جاری با حضور سیاوش غلامی مدیر عامل، بهزاد پرستش معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان، کامیار صالح پور رئیس هلال احمر رودسر و برخی از مسئولین شهرستانی بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر رودسر و خانه هلال شهری رحیم آباد این شهرستان افتتاح شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر گفت: این اقلام توسط خیرین، مردم نوع دوست و جمعیت استان به جمعیت هلال احمر این شهرستان اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی با بیان اینکه این اقلام جزو اقلام ضروری و کمک های اولیه است، افزود: ارزش ریالی این تجهیزات افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سیاوش غلامی با بیان اینکه بانک‌ امانات تجهیزات پزشکی شهرستان رودسر به نام سردار حق بین به عنوان یک چهره ملی مزین شده است، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر گیلان در راستای خدمت رسانی به بیماران نیازمند، کپسول اکسیژن، تخت و دستگاه های اکسیژن ساز به صورت امانی، در اختیار بیماران نیازمند قرار می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه به دنبال افزایش تعداد این اقلام در بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان هستیم، افزود: از مردم نیک اندیش استان درخواست داریم که هر نوع تجهیزات پزشکی بلااستفاده خود را به صورت امانت به جمعیت هلال احمر در مرکز و شهرستان های تابعه بسپارند تا آن ها را به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار دهیم.

غلامی با اشاره به شرایط کرونایی یادآور شد: با توجه به قرنطینه شدن بسیاری از بیماران در منازل و ضرورت نیاز بیماران به اکسیژن به ۱۵۰۰ نفر از آنها تجهیزات پزشکی به صورت امانی اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه ویلچر، کپسول اکسیژن، اکسیژن ساز، فتوتراپی نوزاد، عصا، تخت بیمار، واکر و غیره از جمله تجهیزات موجود در بانک امانات هستند، گفت: در نظر داریم با افتتاح بانک های امانت پزشکی جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان، بتوانیم بخشی از هزینه های درمانی بیماران نیازمند را که تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های درمانی ندارند با کمک مردم و خیرین گرانقدر استان گیلان یاری رسانیم.

شایان ذکر است؛ خانه هلال شهری رحیم آباد رودسر نیز با حضور سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افتتاح شد، همچنین ارائه خدمات ویزیت رایگان به مردم در این خانه هلال از برنامه های امروز بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیاوش غلامی بیماران نیازمند مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان تامین کالاهای پزشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان پزشکی جمعیت هلال احمر امانات تجهیزات پزشکی بانک امانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار از سیلاب در این شهرستان توسط نجاتگران هلال احمر ادامه دارد.

حمدعلی کاوسی صبح شنبه ۸ اردیبهشت به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد