Web Analytics Made Easy - Statcounter

«وهب مختاران» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز با حمایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فعال شده است و ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۰ نفر را فراهم می کند.

وی ادامه داد: مهارت جویان پس از طی کردن دوره های آموزشی تئوری و عملی در این مراکز که برای آنها استانداردهای آموزشی تعیین شده است و شرکت در آزمون و قبولی در آن گواهینامه فنی و حرفه ای دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با بیان اینکه آموزش های مهارتی این اداره کل مبتنی بر نیاز روز و بازار کار است افزود: مهارت آموزی یکی از عوامل ایجاد اشتغال پایدار در جامعه است.

مختاران اظهار داشت: آموزش های مهارتی در محیط واقعی کار به دلیل ارتباط مستقیم با بازار کسب و کار از بهترین آموزش ها است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد مراکز آموزش بین کارگاهی در واحدهای تولیدی و صنعتی با برگزاری دوره های مهارتی و علمی کوتاه مدت برای جذب افراد به بازار کار ضرورتی اجتناب ناپذیر است گفت: در مراکز جوار کارگاهی علاوه بر یادگیری مهارت، پرورش خلاقیت و کارآفرینی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: مراکز آموزش جوار کارگاهی با نظارت کارخانه و در قالب استانداردهای مهارت آموزشی سازمان فعالیت می‌کنند و از لحاظ تجهیزات آموزشی، مستقل از جریان خط تولید است.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان دارای ۲۲ مرکز آموزش دولتی و ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی است. 

برچسب‌ها شهر همدان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان مهارت اموزی شهر همدان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان مهارت اموزی کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای