Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:55:39 GMT

کودکان مهابادی کرونا را به تصویر کشیدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۴۴۶۶

کودکان مهابادی کرونا را به تصویر کشیدند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این نمایشگاه که در تالار وحدت شهرداری مهاباد برپا شده، کودکان و نوجوانان شرکت کننده با خلق ۲۵۰ اثر نقاشی پیام هایی مختلفی را با موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی به نمایش گذاشته اند.

سیامند جوانبخت افزود: در این نمایشگاه ۵۰ کودک و نونهال رده سنی پنج تا ۱۲ سال با به تصویر کشیدن موضوع هایی مانند شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و همچنین اهمیت واکسیناسیون، شهروندان را برای مقابله بهتر با این ویروس تشویق کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: استفاده از هنر نقاشی و تفریح کودکانه می تواند یکی از عوامل شناخت کودکان با ویروس کرونا و چگونگی مقابله با این بیماری باشد تا فرهنگ سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای سلامتی خود و جامعه از سن کودکی انجام گیرد.

جوانبخت اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۲۲ آبان ماه جاری برای بازدید عموم برپا بوده و علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به نگارخانه تالار وحدت شهرداری مهاباد مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، جهش های مختلف ویروس کرونا همچون "دلتا" با افزایش قدرت بیماری‌زایی بالا تمامی گروه‌های جمعیتی از جمله کودکان و نوجوانان را نیز درگیر کرده است.

پیش از این جهش و شیوع کرونا دلتا، کودکان و نوجوانان عمدتا ناقل بی‌علامت بوده و صرفا بیماری را منتقل می‌کردند، اما سویه جدید علاوه بر بزرگسالان، کودکان و نوجوانان را نیز همراه با بروز علائم بالینی درگیر می‌کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در وضعیت نارنجی مقابله با کرونا و تاکنون ۵۷۳ نفر در این شهرستان بر اثر کرونا جان خود را ازدست دادند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مهاباد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی نقاشی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مهاباد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویروس کرونا مهاباد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی نقاشی کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • هفته زمین پاک
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا