Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی در جریان سفر به استان مرکزی و دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: امروز زیر سایه ولایت به سر می بریم و در محضر شهیدان بزرگوار از جمله ۶۲۰۰ شهید استان شهید پرور مرکزی هستیم.

وی افزود: خوشحالیم که در محضر آیت الله دری نجف آبادی از بزرگان و تاثیرگذاران انقلاب و عالم در مباحث اقتصادی و روز کشور هستیم که دلسوزی‌های بسیاری برای استان و صنایع دارند که این امر بسیار قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی گفت: آیت الله دری نجف آبادی بسیار مصرانه پیگیر مباحث استان و مباحث صنعتی هستند و خوشبختانه تصمیمات خوبی اتخاذ شده است و استاندار جدید استان مرکزی نیز در خدمت مردم استان خواهند بود و از زحمات استاندار سابق مرکزی قدردانی می‌کنیم که تلاش بسیار خوبی داشتند.

کد خبر 5346514

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی وزیر کشور یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان آمار کرونا بارش باران کرمانشاه استکبار ستیزی لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح پنجشنبه در آئین تجلیل از خادمان قرآن ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه قرآنی صورت گرفته در ایام ماه مبارک رمضان در اصفهان اظهار کرد: قرائت قرآن از اهمیت بالایی برخودار است و این روند باید در جامعه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قرآن نور خانه است، ادامه داد: وقتی در خانه قرآن قرائت می‌شود، فرزندان قرآنی تربیت می‌شوند و باغ ویلایی نمی‌شوند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نور قرآن بهترین نوع تربیت برای فرزندان است، افزود: برخی تنها یک فرزند دارند و بر این باورند که تربیت فرزندان سخت است و این در حالی است که اگر خانواده‌ها با قرآن باشند به راحتی می‌توانند ۱۰ فرزند را به خوبی تربیت کنند.

وی با بیان اینکه پدر و مادر بودن در واقع معلمی است، گفت: وقتی پدر و مادر اهل قرآن و نماز نباشند، فرزندانشان قرآنی بار نمی‌آید.

آیت‌الله طباطبایی نژاد در ادامه با بیان اینکه همه دنیای کفر می‌دانند که از نظر نظامی حریف ایران نمی‌شوند، اضافه کرد: راه انقلاب با وجود دشمنان گم نمی‌شود و این از برکات قرآن است.

وی با بیان اینکه حیات طیبه از آن کسانی است که ایمان و عمل صالح داشته باشند، افزود: این افراد زنده هستند اما از ابعاد انسانیت خارج شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود، ابراز کرد: باید با آیه‌های قرآن زندگی کنیم و آیات کاربردی را به خوبی بشناسیم و استفاده کنیم.

کد خبر 6094939

دیگر خبرها

  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است