Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پیشکسوت داوری اصفهان گفت: به هر حال برخی از اشتباهات در داوری طبیعی است و باید به علم روز دنیا مسلط شویم که مهم‌ترین آن VAR  است که به بسیاری از حواشی در فوتبال ما خاتمه می‌دهد. - اخبار استانها -

امید سعیدفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره خداحافظی از قضاوت مسابقات فوتبال در حاشیه شهرآورد فوتبال اصفهان اظهار داشت: از این‌که 23 سال در لباس داوری در خدمت جامعه و شهرم بودم بسیار خوشحالم و حتماً در بخش‌های دیگر کارم را ادامه خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تمام سطوح کشور و در همه رده‌های سنی قضاوت کرده‌ام، تصریح کرد: 10 سال نیز سابقه قضاوت در لیگ برتر را دارم و در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه و همچنین فوتبال 7 نفره که زیر نظر فیفا بر آن نظارت می‌شد قضاوت کرده‌ام.

داور پیشکسوت اصفهانی درباره سطح داوری‌ها در لیگ برتر بیان کرد: همان‌طور که سطح بازی‌های فوتبال در حال پیشرفت است، حوادث آن نیز افزایش می‌یابد‌. هیچ داوری برای بد قضاوت کردن و یا به عمد قضاوت کردن وارد زمین نمی‌شود و تمام داوران تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا دیدارهای بهتری به آن‌ها واگذار شود.

ماجرای کمک داوری که بدون پرچم دیدار نساجی و صنعت نفت را قضاوت کرد + عکسدر انتخاب داوران به صورت هدفمند تصمیم می‌گیریم/ توقع از داوران اصفهانی بیشتر استافسری: پرسپولیس در هر صحنه به داور اعتراض می‌کرد

سعیدفر ادامه داد: به هر حال برخی از اشتباهات طبیعی است و باید به علم روز دنیا مسلط شویم که ‌مهم‌ترین آن VAR  است که کمک شایان توجهی به فوتبال ما می‌کند و به بسیاری از حواشی در فوتبال ما پایان می‌دهد.

وی درباره انتظارات جامعه داوری از هیئت فوتبال اصفهان خاطرنشان کرد: قضاوت و داوری حاصل تجربه و حاصل یک پروسه 5 تا 10 ساله است. باید داوران از رده سنی جوانان و نوجوانان استعدادیابی شوند و از آموزش و پرورش و باشگاه‌های ورزشی انتظار می‌رود با استعدادیابی در جوانان علاقه‌مند به داوری، افراد مستعد را به کمیته داوران هیئت فوتبال معرفی کنند تا در چند سال آینده درخت داوری اصفهان پربارتر شود.

انتهای پیام/172/ف

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک

داور برجسته کشتی ایران برای قضاوت در آخرین مرحله انتخابی این رشته برای المپیک که در ترکیه برگزار خواهد شد، دعوت شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی زاده داور المپیکی کشتی ایران و رییس کمیته داوران استان تهران را برای حضور و قضاوت در مسابقات کسب سهمیه نهایی پاریس ۲۰۲۴ (در کشور ترکیه) انتخاب و دعوت کرد.

این رقابت‌های حساس، آخرین شانس کشتی‌گیران باقی‌مانده برای کسب جواز شرکت در بازی های المپیک تابستانی پاریس خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • حواشی دنیای فوتبال
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس