Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای ایسکانیوز، امروز دوشنبه هفدهم آبان ماه محمدعلی زلفی‌گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری به کمیسیون آموزش مجلس می‌رود. دعوت از وزیر علوم برای حضور در کمیسیون به جهت پاسخگویی به سوال معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، محسن فتحی نماینده مردم سنندج و جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی شور دوم طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس روز سه‌شنبه ۱۸ آبان ماه بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1117734 برچسب‌ها وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر علوم تحقیقات و فناوری نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام اینکه بیش از ۱۰۰ هزار داوطلب برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن نام نویسی کرده‌اند؛ تاکید کرد: دانشجویان تا امروز ۱۵ اردیبهشت مهلت نام نویسی دارند.

وی افزود: دانشجویان برای دریافت وام شهریه تا پایان اردیبهشت مهلت نام نویسی در سامانه صندوف رفاه دانشجویان وزارت علوم را دارند.

گنجی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، تمام وام‌های دانشجویی تا پایان تیر ۱۴۰۳ پرداخت خواهند شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: به دانشجویان شاغل و پردیس خودگردان هیچ نوع وامی تعلق نمی‌گیرد و فعلاً دانشجویان روزانه و شبانه در اولویت قرار دارند.

گنجی گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن برای شهر‌های کمتر از ۵۰۰ هزار نفر ۶۰ میلیون تومان، بیشتر از ۵۰۰ هزار نفر ۹۰ میلیون تومان و در شهرتهران ۱۲۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری