Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی زاده می گوید باید یک مربی بدنساز خارجی به پرسپولیس اضافه شود

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان با گل گهر صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مرتضی فنونی‌ زاده درباره تساوی تیم پرسپولیس مقابل گل‌ گهر در هفته چهارم لیگ برتر به میزان گفت:

بازی جالب و دلچسبی را شاهد نبودیم و میل به حمله و گلزنی در تیم دیده نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌گهر تیم خوب و منسجم همیشه نبود و برای یک امتیاز به آزادی آمده بود. این بهترین فرصت بود که به صدر جدول نزدیک شویم، اما روی یک موقعیت ایستگاهی گل خوردیم و صرفاً روی یک اتفاق به گل رسیدیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:

گل‌محمدی می‌توانست تاکتیک هجومی تری اتخاذ کند و در مقطعی از بازی یک مهاجم به ترکیب اضافه کند. در این بازی مهدی شیری از پرسپولیس و آرمین سهرابیان از گل‌گهر عملکرد نسبتاً خوبی داشتند.

فنونی زاده درباره ضعف دفاعی پرسپولیس و دریافت گل در هر ۴ بازی لیگ گفت:

در دهه‌ی ۶۰ ما بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله‌ ایران را در اختیار داشتیم. در سال‌های اخیر هم این اتفاق در بیشتر مواقع می‌افتاد، اما امسال در تمام بازی‌ها گل خورده‌ایم؛ گل‌محمدی باید با همین بازیکنان که با نظر خودش جذب شده‌اند تدبیری بیندیشد. فرقی نمی‌کرد سیدجلال بازی کند یا کس دیگر، تیم اصلاً رو به جلو نبود و اگر حریف بیشتر حمله می‌کرد، شاید گل‌های بیشتری هم می‌خوردیم.

زمان برانکو بدن‌های بازیکنان روی فرم و آماده‌تر بود

مدافع سال‌های گذشته پرسپولیس در رابطه با تغییر سیستم تیمش در ابتدای دیدار با گل‌گهر عنوان کرد:

گل‌محمدی در این بازی ابتدا به سیستم سه دفاعه روی آورد و شاید همه فکر کنند چینش ما ۳-۵-۲ بود، اما در واقع ۳-۶-۱ بود و این برای حفظ و کنترل میانه‌ میدان بود. ما باید از مهره‌های هجومی خود بهتر استفاده می‌کردیم و با صلابت ظاهر می‌شدیم. در خط هافبک گل گهر پلاتینی و زیدان بازی نمی‌کردند که بخواهیم بترسیم!

فنونی زاده در خصوص اُفت آمادگی جسمانی سرخپوشان تصریح کرد:

در زمان برانکو بدن‌های بازیکنان بسیار روی فرم و آماده بود، اما حالا این وضعیت را شاهد نیستیم. باید یک مربی بدنساز خارجی و کاربلد به پرسپولیس اضافه شود و البته یک بازیساز خلاق و طراح در میانه میدان نیاز داریم.

به غیر از نیمه دوم مقابل فولاد در سایر بازی‌ها با ضربات ایستگاهی، پرتاب اوت یا اشتباه حریف به گل رسیدیم

فنونی درباره لزوم اضافه شدن یک هافبک بازیساز تصریح کرد:

بازیکنان ما همه جنگنده هستند و مهره خلاق و طراح نداریم. این فصل فقط در نیمه دوم مقابل فولاد کار‌های تاکتیکی را شاهد بودیم و در سایر بازی‌ها صرفاً با ضربات ایستگاهی، پرتاب اوت یا اشتباه حریف به گل رسیدیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:

از لحاظ تاکتیکی به این تیم خوشبین نیستم، زیرا انسجام همیشگی را نداریم و نمی‌توان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با این شرایط امید زیادی داشت. ضمناً چرا باید عالیشاه و کامیابی‌نیا مدام نیمکت نشین باشند؟ اگر قابلیت بازی دارند باید ۱۵-۱۰ دقیقه پایانی به میدان بیایند و اگر این قابلیت را ندارند باید به جای آن‌ها چند بازیکن از تیم امید به تیم اصلی بیاوریم تا حداقل با شرایط و جو مسابقات رسمی آشنا شوند.

مدیران پرسپولیس مهره‌های وزارت ورزش هستند

مرتضی فنونی‌زاده در رابطه با شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت:

پرسپولیس در دهه ۶۰ و ۷۰ با مدیریت علی پروین و مرحوم عباس انصاری‌فرد با جیب خالی نتایج بسیار خوبی می‌گرفت و ۱۱ جام مهم در این مدت کسب شد. در حال حاضر مدیران پرسپولیس مهره‌های وزارت ورزش هستند و با یک نامه و ابلاغ می‌آیند و می‌روند. با این وضعیت اوضاع هر روز بدتر از دیروز خواهد شد و اگر این مدیران در راس کار قرار نگیرند بهتر است.

فنونی زاده افزود:

جعفر سمیعی مدیر خوبی بود، اما معلوم نشد چرا برکنار شد. در حال حاضر پیشکسوتان و افراد تحصیلکرده زیادی وجود دارند که می‌توانند هدایت پرسپولیس را عهده دار شوند. دادکان، ذوالفقارنسب و زادمهر گزینه‌های مناسبی هستند و در میان آن‌ها بهترین نام محمد دادکان است. مالکانِ بهترین ساختمان‌ها و ویلا‌ها هم ملک خود را اجاره می‌دهند، پرسپولیس را هم دو سال به پیشکسوتان اجاره دهیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم ترجمه دقیق حرف های اسکوچیچ از زبان چلنگر | دراگان گفت بازیکنان ایرانی در تاکتیک کمبود دارند! پاس گل مهدی طارمی و گل لوئیس دیاز به سانتا کلارا (سانتا کلارا 0-3 پورتو) کوریوگرافی زیبای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا / عکس ژاوی به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در کادر پزشکی و بدنسازی بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرتضی فنونی فنونی زاده گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!