Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:02:37 GMT

پرهام مقصودلو در مسابقات گرند سوئیس سی و هشتم شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۴۷۲۱

پرهام مقصودلو در مسابقات گرند سوئیس سی و هشتم شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شطرنج گرند سوئیس پس از ۱۱ دور رقابت میان شرکت کنندگان با تعیین نفرات برتر به پایان رسید.

در بخش مردان این مسابقات که با حضور ۱۰۷ شطرنجباز برگزار شد، پرهام مقصودلو با ۶ امتیاز موفق به کسب جایگاه ۳۸ شد. مقصودلو که به عنوان نفر اول شطرنج ایران و با ریتینگ ۲۷۰۱ در این رقابت ها شرکت کرده بود، با سه برد، ۶ تساوی و ۲ شکست به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد امین طباطبایی دیگر نماینده ایران در مسابقات گرند سوئیس بود. وی با سه پیروزی، ۵ تساوی و سه شکست در مجموع صاحب ۵۰۵ امتیاز شد و در رده ۵۱ قرار گرفت.

مسابقات شطرنج گرند سوئیس رقابت هایی معتبر ویژه ۱۰۰ شطرنجباز برتر جهان در هر دو بخش مردان و بانوان بود. مقصودلو به واسطه جایگاهی که در رنکینگ جهانی دارد صاحب سهمیه در این رقابت ها شد. محمد امین طباطبایی هم جزو بازیکنان رزرو برای مسابقات گرند سوئیس بود که به دنبال انصراف برخی شطرنجبازان و همچنین با توجه به عملکردی که در مسابقات جام جهانی روسیه داشت وارد فهرست اصلی رقابت ها شد. طباطبایی در جام جهانی روسیه تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت و در جمع هشت نفر برتر مسابقات قرار گرفت.

سارا خادم الشریعه تنها شطرنجباز ایرانی بود که سهمیه حضور در مسابقات گرند سوئیس را در بخش بانوان به دست آورد اما وی به دلیل مسائل شخصی از حضور در این رقابت ها انصراف داد.

دو نفر برتر مسابقات شطرنج گرندسوئیس سهمیه رقابت های کاندیداهای جهان در سال آینده را به دست آوردند.

کد خبر 5345957

منبع: مهر

کلیدواژه: شطرنج پرهام مقصودلو سوئیس محمدامین طباطبایی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر لیگ برتر والیبال مسابقات قهرمانی جهان والیبال کاراته مهدی طارمی هندبال تیم ملی فوتبال لبنان مسابقات گرند سوئیس رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرهنگ و ارشاد بوشهر، سید محمد هاشمی در آئین اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در بوشهر گفت: ششمین جشنواره روستایی عشایری رضوی بوشهر از یک عمق و پیشرفت هنری برخوردار بود و از این جهت از داوران و دست‌اندرکاران جشنواره تشکر می‌کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم این جشنواره در سال بعد مردمی‌تر و از نظر گستره جغرافیایی در ابعاد وسیع‌تری اجرا شود.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: استقبال و حضور پرشور مردم نشان از الطاف و دلدادگی مردم به ساحت شمس الشموس حضرت رضا (ع) می‌باشد و تلاش می‌کنیم این رویداد ملی را در هشت روستا از سراسر کشور برگزار کنیم.

هاشمی تصریح کرد: این جشنواره در پنج دوره قبل در روستای کردر رضوی از میناب هرمزگان برگزار شد و امسال علاوه بر آن اجرا در هرمزگان، مردم پرشور و میهمان نواز روستای سرکره دشتستان میزبان این رویداد ملی هستند.

وی در خصوص جشنواره بین المللی امام رضا (ع) گفت: جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، جشنواره‌ای مبارک و ایمانی است که بیست و یکمین دوره را طی می‌کند و در رشته‌های متعدد فعالیت دارد. در دوره بیست و یکم این جشنواره نه تنها به‌صورت معمول برگزار شد بلکه هم از جهت مردمی بودن و هم از جهت توسعه کار و هم از جهت عمق فنی و کارشناسی بسیار رشد کرده است و جوانه‌های دیگری هم زده است از جمله جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان که اختتامیه آن در آبان برگزار خواهد شد.

ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم با حضور پرشور مردم و مسئولان کشوری و استان در روستای سرکره دشتستان با معرفی برترین به کار خود پایان داد.

کد خبر 6095562

دیگر خبرها

  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو