Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@03:08:50 GMT

دستگیری قاتل فراری در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۴۷۸۵

دستگیری قاتل فراری در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی، قاتل فراری زن و شوهر روستای کلم شهرستان بدره دستگیر شد.

 سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در جریان کشته شدن زن و شوهر روستای دستگیری قاتل فراری زن و شوهر روستای کلمکلم شهرستان بدره در اواخر مهرماه سال جاری، و متواری شدن فرد قاتل، روند پی جویی‌های پلیس برای دستگیری فرد ضارب در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام یکسری تحقیقات فنی و تلاش‌های شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان بدره و پلیس آگاهی استان، سرنخ‌هایی از مخفیگاه فرد قاتل در شهر ایلام بدست آمد.

سردار القاصی مهر اضافه کرد: بلافاصله اکیپ ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی و به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، فرد قاتل در یک عملیات منسجم غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل به جرم انتسابی خود معترف شد، عنوان کرد: از مخفیگاه قابل یک قبضه سلاح شکاری به همراه ۱۵ فشنگ مربوطه کشف، و متهم برای ادامه مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

گفتنی است فرد قاتل به علت اختلافات خانوادگی (ارث) در ۲۸ مهرماه سال جاری در یک اقدام بی رحمانه داماد و خواهر خود را با سلاح شکاری به قتل رساند و قبل ازحضور ماموران انتظامی از محل متواری می‌شود.صداو سیما 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرد قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز