Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرعامل انجمن خیریه یاس کرمان گفت: ۵۰۰۰ بیمار سرطانی تحت پوشش این انجمن قرار دارند.

"محمدرضا بهرامی" امروز ۱۷ آبان ماه از اهدای ۳۰۰ بسته لوازم التحریر به فرزندان دانش آموز بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش انجمن خیریه یاس کرمان خبر داد.

وی افزود: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان به فرزندان دانش آموز بیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش خود تعداد ۳۰۰ بسته لوازم التحریر اهدا کرد که این بسته ها توسط خیرین انجمن یاس کرمان تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی بیان کرد: ارزش ریالی این بسته های لوازم التحریر بیش از ۲۰۰ میلیون ریال است.

مدیرعامل انجمن خیریه یاس کرمان در پایان با اشاره به اینکه ۵۰۰۰ بیمار تحت پوشش این انجمن قرار دارند، گفت: خیّرین و افرادی که می خواهند در این امر خیر سهیم باشند می توانند کمک های نقدی خود را از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت از طریق سایت انجمن یاس کرمان به نشانی yaas.org.ir و یا شماره کارت ۹۸۴۳-۲۳۳۹-۳۳۷۸-۶۱۰۴   بانک ملت واریز نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بیمار سرطانی كرمان خیریه یاس کرمان تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه ۵۰۰۰ نفر از ساکنان این باریکه را بازداشت کرده است.

بنابر این گزارش، از بین این افراد ۳۱۰ نفر از بازداشت شدگان جزو کادر پزشکی و درمانی و ۲۰ نفر نیز خبرنگار هستند.

این در حالی است که در شرایط کنونی شمار شهدای غزه از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مرز ۳۵ هزار نفر رسیده و شمار مجروحان نیز در مرز ۷۸ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند