Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از قشم،  مسابقات پرس سینه قدرتی زمان آقایان باشگاه‌های جزیره با حمایت بیمه سینا و مجموعه ورزشی پینت بال لیزری ارنیکا به میزبانی باشگاه اتحاد میران برگزار شد و تیم‌های میران الف، میران، ستارگان، رهپویان، آرتین، وی آی پی، کلاسیک درگهان و گلد جیم رمکان با بیش از ۶۰ ورزشکار قدرتی با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص این مسابقات گفت: این دور از مسابقات با حضور تماشاچیان، مسئولان و ورزشکاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

جلیل حق گویان بیان کرد: به تیم‌های اول تا سوم و برگزیدگان تیمی جوایز نقدی اهدا شد و از زحمات کادر اجرایی تقدیر بعمل آمد.

وی اظهار داشت: در وزن ۸۶ کیلوگرم مسلم محمودی از رهپویان اول، ابوذر مهدی پور از ستارگان دوم و رضا امامی از باشگاه میران الف بر سکوی سکوی سوم ایستادند.

حق گویان ادامه داد: در وزن ۷۴ کیلوگرم جلیل محمدی از باشگاه میران الف قهرمان، کیاوش مهرخواه از ایران ب نایب قهرمان و محسن تنابنده از باشگاه آرتین بر سکوی سوم ایستاد.

وی ادامه داد: همچنین در دسته ۸۳ کیلوگرم سلیمان رزاقی از باشگاه میران الف طلا گرفت، احمد پهلوان از باشگاه آرتین مدال نقره بر گردن آویخت و احمد جمالی خاص از باشگاه کلاسیک درگهانو رتبه سوم را نصیب خود کرد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در دسته های ۹۳ کیلوگرم نیز مرتضی فدایی از باشگاه کلاسیک درگهان در رده نخست ایستاد و فریاد کرمی از باشگاه میران الف در رتبه دوم قرار گرفت و حامد آرام از باشگاه گلچین رمکان در رتبه سوم ایستاد.

وی در پایان گفت: در دسته ۱۰۵ کیلوگرم نیز عیسی صالحی از باشگاه میران الف قهرمان و علی رفتاری از باشگاه میران ب نایب قهرمان و اصغر نوریان از باشگاه میران الف در رتبه سوم ایستاد.

همچنین در دسته آخر و منفی ۱۲۰ کیلوگرم عمران جادید از باشگاه آرتین مقام اول و نجم‌الدین ملایی از باشگاه میران در رتبه دوم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است در این رقابت‌ها باشگاه میران الف به عنوان تیم برتر باشگاه آرتین به عنوان تیم دوم باشگاه کلاسیک درگهان به عنوان تیم سوم شناخته شد.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: جزیره قشم مدیریت ورزش ورزش پرس سینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود زنده‌یاد محمدامین روستایی) که از ششم اردیبهشت در استان همدان و به میزبانی شهرستان ملایر آغاز به کار کرده بود ۱۰ اردیبهشت به پایان رسید.

این پیکار‌ها با حضور ۲۳۰ بوکسور از استان‌های مختلف و در سالن الغدیر ملایر برگزار شد و در نهایت تیم استان همدان با ۲ نشان طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و جام را در خانه نگاه داشت.

لرستان با ۳ نشان طلا و ۲۶ امتیاز، نایب قهرمان شد و تهران با ۶ نشان نقره و ۲۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین آذربایجان‌شرقی به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و کاپ تکنیک به محمدصالح مصباحی بوکسور وزن ۷۰ کیلوگرم تیم لرستان رسید.

کاپ قدرت نیز به ماهان ساجدی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم مازندران تعلق گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد