Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد صافی سرمربی ایرانی تیم ملی کره جنوبی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: چهارشنبه هفته جاری برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان با هشت کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته راهی امارات خواهیم شد. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم ولی نکته اصلی اینجاست که بعد از المپیک بازنگری در ترکیب تیم داشتیم و تقریباً با تیمی جوان و نفرات جدیدی در مسابقات جهانی شرکت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ترکیب تیم اعزامی به امارات دو نماینده در کومیته انفرادی زنان، ۵ کاراته کا در کومیته انفرادی مردان و یک کاتارو داریم؛ کاتارویی که در المپیک توکیو پنجم شد و خیلی امیدواریم روی تاتامی دبی با ارائه نمایشی درخور توجه به مدال برسد.

صافی افزود: هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی است و جوانگرایی نیز با این هدف و نگاه به آینده صورت گرفته است. بدون شک این تیم جوان نیاز به تجربیات زیادی دارد. به همین دلیل تاتامی دبی تجربه بسیار گرانبهایی است. ضمن اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان به دلیل فاصله اندک تا رقابتهای جهانی و شرایط پروتکل بهداشتی و قرنطینه دو هفته‌ای در بازگشت به کره جنوبی، تنها با سه کاراته کا شرکت خواهیم کرد.

صافی که سرمربی تیم باشگاهی دانشگاه آزاد هم هست، در خصوص سرنوشت برگزاری جام «ایران زمین» با وجود شرایط کرونا هم گفت: سال گذشته که موفق شدیم با حضور خوب کاراته کاهای داخلی و خارجی رقابتها را به صورت مجازی برگزار کنیم. ولی برای این دوره پس از مکاتبات صورت گرفته با فدراسیون مجوز برگزاری رقابتها صادر شده و به امید خدا هفدهمین دوره رقابتهای کاراته بین المللی جام ایران زمین بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد. البته که این اتفاق خوبی است که این جام معتبر به روند پیشرفتی که آغاز کرده بوده ادامه دهد و سعی می‌کنیم با استانداردهای مورد تایید وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی مسابقات خوبی را برگزار کنیم.

این کارشناس کاراته در مورد شرایط کاراته ایران تاکید کرد: علاقه‌ای به اظهار نظر در خصوص شرایط فعلی کاراته ایران و اتفاقات اخیر ندارم. به عنوان یکی از علاقمندان کاراته ایران و کسی که سال‌ها در کشورهای مختلف به عنوان یک ایرانی برای اعتلای کاراته تلاش کردم، آرزوی موفقیت برای تیم ملی کاراته در رقابتهای پیش رو دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای کاراته قهرمانی جهان ۲۵ تا ۳۰ آبان ماه در امارات برگزار خواهد شد.

کد خبر 5346383

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته رقابتهای کاراته قهرمانی جهانی احمد صافی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی آزاد لیگ برتر والیبال مسابقات قهرمانی جهان والیبال کاراته مهدی طارمی تیم ملی فوتبال لبنان هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم، با بیان اینکه خودشناسی و خودسازی مقوله مهم در انتقال دانش است افزود: معلمی که خود به مرحله خود سازی نرسیده باشد نمی‌تواند زمینه رشد دیگران را فراهم کند.

محمدحسین رمضانی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب و نظام در صدد هستند که فضای مطلوب مدرسه را از دانشَ آموزان بگیرند، افزود: موتور پیشرفت در کشور امید و اعتماد است که باید در مدارس به آن توجه شده و دانش آموزان در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گیرند. 

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه ایران قوی به مدرسه قوی نیاز دارد، گفت: آموزش و پرورش برای رسیدن ایران به قله‌های پیروزی تلاش‌های لازم را در مدارس انجام خواهد داد.

حامد حبیب زاده ، رئیس بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان هم در این آئین گفت: شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا ۵۳۳ تیم با حضور ۲ هزار و ۶۶۵ دانش آموز برگزار شد که از این مجموع ۱۱ تیم به مرحله نهایی راه یافت.

وی افزود: در مرحله نهایی که در تهران برگزار شد ۵ تیم دانش آموزی گیلان مدال نقره و یک تیم مدال طلا را کسب کردند. 

رئیس بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان به برگزاری هفدهمین لیگ علمی بین المللی پایا اشاره کرد و گفت: در این مرحله که در نیمه دوم اردیبهشت در استان برگزار خواهد شد، تاکنون ۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز درقالب حدود ۸۰۰ تیم شرکت کردند.

در پایان این مراسم، از فعالان و مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!