Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@09:06:54 GMT

خداحافظی داور خاص والیبال از قضاوت +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۴۹۹۰

خداحافظی داور خاص والیبال از قضاوت +عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد شاهمیری، داور بین‌المللی والیبال کشورمان در پایان دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و سایپا تهران از دنیای قضاوت خداحافظی کرد.

شاهمیری از سال ۲۰۰۳ از سوی فدراسیون جهانی برای قضاوت در مسابقات نوجوانان جهان و جوانان جهان دعوت شد. جام جهانی ۲۰۰۳ اولین قضاوت بین‌المللی و مهم شاهمیری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ۲ سال بعد از سوی فدارسیون جهانی برای قضاوت قهرمانی جهان ۲۰۰۶ ژاپن دعوت شد.

شاهمیری در سال ۲۰۰۸ به المپیک لندن دعوت شد و به عنوان کمک داور اول حضور داشت. شاهمیری در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ از سوی فدراسیون جهانی جایزه بزرگ جهان را به عنوان داور اول قضاوت کرد. قهرمانی جهان ۲۰۱۴ باعث پیشرفت و جهانی شدن شاهمیری شد. وی در جام‌جهانی ۲۰۱۵ نیز سه دیدار مهم از جمله دیدار دوم برزیل ایتالیا را سوت زد. شاهمیری نماینده داوری ایران در المپیک ۲۰۱۶ بود و هشت دیدار را قضاوت کرد.

وی که با دلیل شرایط چشم‌هایش و عکس‌هایی که از وی منتشر شده بود و البته قضاوت‌های خوبش در مسابقات بین‌المللی به داوری خاص تبدیل شده بود فصل پیش اعلام کرد که دوست دارد آخرین سوت قضاوت خود را در ارومیه بزند از داوری خداحافظی کند که این امر هم محقق شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان

حنان حسن بلخی، رئیس منطقه‌ مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی در دیدار با امیر خان متقی، وزیر امور خارجه طالبان گفت: عربستان، قطر و امارات متحده عربی هر یک ۳ میلیون دلار و یک بنیاد خیریه جهانی نیز ۱۵ میلیون دلار به توسعه بخش صحت در افغانستان کمک کرده اند.

وی افزود: سازمان بهداشت جهانی روی طرحی کار می‌کند تا زمینه گفتگو در بخش صحت بین حکومت‌های افغانستان و پاکستان فراهم شود.

در این دیدار وزیر خارجه طالبان نیز اطمینان داد که هیأت حاکمه افغانستان تلاش می‌کند تا امنیت را برای تمامی گروه‌های صحی به شمول تیم های مبارزه با پولیو تأمین کند.

این در حالیست که عبدالسلام حنفی، معاون اداری طالبان در دیدار با رئیس منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت، خواستار همکاری سازمان‌های بین‌المللی به منظور کشت محصول جایگزین خشخاش در راستای حمایت از کشاورزان افغانستانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • مارکسیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی