Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@05:07:56 GMT

وزوز گوش نشانه چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۵۱۲۶

وزوز گوش نشانه چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

محمد محسنی، استاد بیماری‌های گوش،حلق و بینی درباره «وزوزکردن گوش»، بیان داشت: وزوز گوش یکی از معضلات بیماری‌های گوش است.

وی ادامه داد: دو مدل وزوز گوش داریم؛ یک نوع وزوزکردن مربوط به سیستم‌های مجاور شنوایی است؛ مثلا بیماری که در گوش خود احساس ضربان کرده و این فرق می‌کند.

استاد بیماری‌های گوش،حلق و بینی افزود: اما بیماری وجود دارد که در گوش خود احساس صوت و زنگ می‌کند و بحث مربوط به وزوز نیز همین نوع است؛ چنین حالتی در این افراد به دنبال کاهش حس شنوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی تصریح کرد: یعنی در زمانی که ضعف اعصاب شنوایی وجود دارد ایجاد می‌شود و درمان خاصی دارد و بیمار باید به پزشک متخصص مراجعه کند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزوز گوش ناشنوایی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با توجه به شرایط حال حاضر دنیای امروز گفت که نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

بورل: درگیری‌ها در نوار غزه راه حل نظامی ندارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • ۴ نشانه که خبر از نابودی کبد می‌دهد
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید
  • سندرم ناخن زرد چیست؟