Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر امام‌جمعه اصفهان آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز دوشنبه در دیدار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان افزود: رسانه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و همه‌کسانی که در جامعه تأثیرگذار هستند باید ورزش‌های عمومی را ترویج دهند تا مردم با تندرستی و صحت بدنی بتوانند به حرکت خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: ورزشکاران در رشته‌های ورزشی و تخصصی فعالیت دارند و باید باقدرت به فعالیت خود ادامه دهند اما اکثر مردم امروز به‌واسطه ویروس کرونا و فرهنگ غالب در جامعه از بی‌تحرکی رنج می‌برند، بنابراین همه ما برای گام برداشتن در مسیر الهی نیاز به جسمی سالم داریم؛ در اسلام نیز به ورزش و رعایت اصول صحیح تغذیه سفارش شده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان کمک به ورزش بانوان را مهم دانست و افزود: بانوان به‌خصوص بانوان خانه‌دار نیاز بیشتری به ورزش و تندرستی دارند و باشگاه‌های ورزشی می‌توانند درزمینهٔ فرهنگ‌سازی و زیرساخت‌های کمک کنند.
وی افزود: ماندگاری و ارزش افتخارات ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی به فعالیت‌های دینی و فرهنگی آنان است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان نیز در این دیدار گفت: باشگاه سپاهان شامل ۹۳ گروه ورزشی، ۲۳ رشته ورزشی در بخش مردان و بانوان، ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار و  مربی، ۴۳ ملی‌پوش مرد، ۶۸ ملی‌پوش زن و ۱۱ ملی‌پوش فوتبالیست در رده‌های مختلف سنی و حامی ورزش کارگری و همگانی است.
محمدرضا ساکت افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن ارج نهادن به رشادت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و جهادگران عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، پیش از انجام دیدارهای خود در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در استان‌های مختلف از خانواده یک شهید شاخص، مدافع سلامت و مدافعان حرم همان استان تجلیل می‌کند.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: در اربعین امسال خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همگام با سایر مردم انقلابی و ولایتمدار اصفهان در راهپیمایی نمادین اربعین حضور گسترده داشت و به همین منظور موکب شهدای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان راه‌اندازی و از عزاداران آقا اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی کرد.
ساکت ادامه داد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از یکم تا هفتم آبان‌ماه امسال به مناسبت هفته سپاهان مراسم متعدد فرهنگی در مناطق مختلفی از شهرستان اصفهان برگزار کرده است.

برچسب‌ها فولاد مبارکه اصفهان باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان اصفهان امام جمعه اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد مبارکه اصفهان باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان اصفهان فولاد مبارکه اصفهان باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان اصفهان امام جمعه اصفهان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشگاه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند