Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح لکه‌گیری واکسیناسیون کرونا در روستاها خبر داد و اظهار داشت: واکسیناسیون یک مسئولیت اجتماعی بوده و همه مردم به عنوان حامیان سلامت باید بدانند با واکسن‌گریزی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

فرماندار قرچک بیان داشت: ما موظف هستیم شرایط را برای تسهیل واکسیناسیون ایجاد کنیم، بنابراین لکه‌گیری واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در روستاهایی که عمل تزریق واکسن به جامعه هدف آن به طور کامل انجام نشده، با تشکیل تیمی متشکل از شبکه بهداشت، سپاه، شهرداری، بخشداری مرکزی و سایر ادارات انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واکسیناسیون جمعی، تنها راهی است که می‌تواند پاندمی کرونا را کنترل کرده و جلوی مرگ‌ومیر انسان‌ها را بگیرد.

خطیبی عنوان داشت: تقاضا داریم مردم اطلاعات خود را از منابع موثق بگیرند، عده‌ای با ارائه اطلاعات غلط و بی‌اساس مردم را گمراه می‌کنند و ادارات فرهنگی با تهیه محتوای مناسب، لزوم اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا را برای همشهریان تبیین کنند.

فرماندار قرچک گفت: با توجه به بازگشایی تدریجی مراکز آموزشی، شورای بهداشت در تمامی مدارس راه‌اندازی می‌شود تا بر موارد مهمی از قبیل رعایت فاصله‌گذاری، گندزدایی محیط آموزشی، تهویه مناسب و استفاده از ماسک نظارت شود و با برنامه‌ریزی مناسب، کمک‌های مؤمنامه ادارات حمایتی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر به اقشار آسیب دیده از کرونا استمرار یابد.

کد خبر 5346597

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری قرچک بهمن خطیبی واکسیناسیون یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی عکس استانها خطبه های نماز جمعه بارش باران آمار کرونا گرگان کرمانشاه استکبار ستیزی لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان