Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:48:45 GMT

خواهرزاده حسن روحانی بالأخره رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۵۱۸۷

خواهرزاده حسن روحانی بالأخره رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در حکمی از سوی نوید دانابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، «محمدعلی طاهری» به‌عنوان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان منصوب شد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ و با توجه به ساختار جدید تشکیلاتی با حفظ سمت و پست سازمانی به‌عنوان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با همکاری معاونین محترم دانشگاه و رؤسای محترم شبکه‌ها در اجرای وظایف مربوطه در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه کوشا باشید.

پیش از این، محمد اطهری (خواهرزاده حسن روحانی) از زمان دولت تدبیر و امید، رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بود که انتقادات متعددی از عملکرد مدیریتی وی در فضای مجازی منتشر شده بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سمنان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اورژانس سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد