Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع هلندی لیورپول معتقد است شکست مقابل وست هم ضربه به موقعی به او و هم تیمی هایش بوده است.

ویرجیل فن دایک می گوید اگر چه بابت شکست مقابل وست هم ناراحت است اما این باخت ضربه به موقعی بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، شب گذشته لیورپول در خانه وست هم مقابل این تیم صف آرایی کرد و در نهایت با نتیجه سه بر دو مغلوب این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این شکست، ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی باشگاه لیورپول در گفتگو با خبرنگاران در مورد این بازی مصاحبه کرد. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

نظرتان در مورد بازی چیست؟

ضربه به موقعی بود. باید خودمان را جمع کرده و اطمینان حاصل کنیم که بعد از بازی های ملی کاملا آماده باشیم. بازی سختی بود. فکر می کنم در نیمه اول واقعا کار اشتباهی انجام ندادیم. خوب بازی کردیم. در تلاش بودیم فضا پیدا کنیم و مشخصا وست هم خوب دفاع کرد. باید صبوری می کردیم و گل تساوی خوبی زدیم. در نیمه دوم اما شاید اندکی زود عمل کردیم. شاید خیلی زود می خواستیم نتیجه بازی را دو بر یک کنیم. آنها بازیکنانی را جلو گذاشته بودند تا در ضدحملات گلزنی کنند و این نقطه قوت آنها بود. 

آیا عجله زیادتان در نیمه دوم تیم را آسیب پذیر کرد؟

 نه. مسلما اتفاق خوبی است که می خواستیم گل دوم را بزنیم اما گاهی اوقات باید صبورتر باشید و توپ را اندکی بیشتر نگه دارید تا بازیکنان حریف اندکی بیشتر بدوند. به نظرم باید در نیمه دوم این کار را می کردیم. این نظر فعلی من است. گفتنش سخت است اما در مجموع بابت این شکست خیلی ناراحت هستیم اما فوتبال همین است.

آیا در مورد گل اول وست هم، امیدوار کمک از سوی تیم داوری بودید؟

گل آنها مورد قبول واقع شد. دقیقا نمی دانم چه اتفاقی افتاد اما دائما می دیدیم که با آلیسون یارگیری کرده اند. با توجه به این که قوانین دائما تغییر می کنند، آدم نمی داند چه چیزی مجاز است یا نیست. گاهی اوقات داورها خطا می گیرند و برخی اوقات نه و امروز خطا نگرفتند اما باز هم می گویم مشکلی وجود ندارد. بعد از آن گل تقریبا کل بازی زمان داشتیم تا نتیجه را عوض کنیم اما مشخصا بابت گل خوردن ناراحت شدیم.

آیا از نظر دفاعی می توانستید در آن شرایط به دروازه بان کمک کنید؟ 

نمی توانستم کاری بکنم زیرا در این صحنه خاص مهاجم کنار آلیسون ایستاده بود و نمی توان مهاجم را هل داد چون ممکن است پنالتی شود و فقط داور باید بگوید خطا است یا نه. می توانست خطا باشد اما حالا و بعد از بازی چه کاری از دست ما بر می آید. نمی توان نتیجه را عوض کرد. باز هم می گویم بعد از گل اول اندازه یک بازی کامل وقت داشتیم نتیجه را عوض کنیم.

از آخرین باخت تیم زمان زیادی می گذرد. آیا می خواهید یک روند شکست ناپذیری دیگر را شروع کنید؟

 تمرکز ما روی بازی بعدی است اما فعلا باید به فکر بازی های ملی باشیم. همه به اردوی تیم های ملی کشورشان می روند و باید مطمئن شویم بازیکنان سالم و آماده برمی گردند چون مسابقه بعدی مان دیداری سخت مقابل آرسنال است.تنها کاری که از دستمان بر می آید همین است.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم ترجمه دقیق حرف های اسکوچیچ از زبان چلنگر | دراگان گفت بازیکنان ایرانی در تاکتیک کمبود دارند! پاس گل مهدی طارمی و گل لوئیس دیاز به سانتا کلارا (سانتا کلارا 0-3 پورتو) کوریوگرافی زیبای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا / عکس ژاوی به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در کادر پزشکی و بدنسازی بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!