Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رسول حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه با استناد به قانون آمده در طرح تفضیلی شهرها آرامستا‌ن‌ها باید به شعاع ۱۰ کیلومتری منتقل شوند اظهار کرد: مراجعات مردم و بازدیدهای میدانی فرماندار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و شهردار دوره قبل و فعلی از آرامستان «بهشت زهرا(س)» تصمیم بر این شد که آرامستان باید جابجا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بنده به عنوان کارشناس مسائل شهری و تهیه‌کننده طرح‌های هادی، جامع و تفضیلی در روستا و شهر باید آرامستان از مکان فعلی جابجا شود؛ البته کارشناسی شده گفت: گزینه‌های متعددی برای انتقال آرامستان «بهشت زهرا(س)» دستگاه‌های اجرایی مرتبط بررسی شد و در نهایت از چهار گزینه امامزاده ناصر(ع)، کلنجان و امامزاده کوه و آریکان در جلسات متعدد بررسی و بازدیدهای میدانی هم از این مکان‌های پیشنهادی صورت گرفت.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به تایید نشدن مکان پیشنهادی آرتیمان به دلیل قرار گرفتن در محدوده شهر تاکید کرد: اگر انتخاب مکان نهایی آرامستان طولانی شده، به دلیل برخی حواشی مانند اظهار نظر دیگران راجع به جابجایی آرامستان بود؛ البته بنده به عنوان فرماندار شهرستان معتقد به کار کارشناسی هستم و به این‌ حاشیه‌ها و... توجه نمی‌کنم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری باید نقشه‌ حداقل ۱۰ هکتار را در اختیار دستگاه‌های اجرایی از جمله امور آب می‌گذاشت، که تنها نقشه هفت هکتار ارائه شده است گفت: تنها یک استعلام دستگاه امور منابع آب باقی مانده و از محیط زیست هم خواستیم موضوع را مجدد بررسی و شفاف نظراتش را اعلام کند.

حسینی با بیان اینکه در صورت ارائه نقشه مورد نظر با مساحت تقریبی مشخص شده از سوی شهرداری، امور منابع آب هم به استناد به آن نقشه نظرات خود را ارائه ‌می‌دهد گفت: جمع‌بندی نهایی در مورد مکان‌های پیشنهادی برای جابجایی آرامستان را تا حدود ۱۰ روز آینده در اختیار مشاور طرح جامع که شهرداری مجری آن است، قرار خواهیم داد و مشاور هم براساس کار کارشناسی نظر خود را اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تغییرات فرهنگی و اجتماعی به واسطه اختلاف دیدگاه‌ها و نظرات در هر کاری به سادگی رخ نمی‌دهد و زمان‌بر است افزود: فرماندار اگر مسوولیت جابجایی آرامستان را عهده‌دار شده تنها با نگاه خیرخواهانه و جلوگیری از تکرار مشکلات و آسیب‌های اجتماعی برای شهروندان همانند مسکن‌های مهر بوده است.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح جامع تویسرکان طرح تفصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است