Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@19:37:25 GMT

رژیم صهیونیستی به قبرستان هم رحم نکرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۵۵۲۷

رژیم صهیونیستی به قبرستان هم رحم نکرد

«شیخ عکرمه صبری»، خطیب مسجد الاقصی و رئیس شورای عالی اسلامی در قدس از تلاش صهیونیست ها برای تخریب گورستان فلسطینی ها خبر داد و گفت که اشغالگران به بیش از ۵۰۰ قبرستان در فلسطین اشغالی تعرض کردند.

به گزارش برنا، شیخ عکرمه در نشست مردمی فلسطینی های خارج از کشور توضیح داد که اشغالگران اکنون به قبرستان «الیوسفیه» که از سمت شرق در کنار مسجد الاقصی قرار دارد، تعرض می کنند تا آن را تخریب و به «بوستان یهودی» تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که هدف صهیونیست ها از تخریب این گورستان محو و هویت زدایی از آثار مسلمانان به عنوان ساکنان تاریخی و قدیمی فلسطین است.

خطیب مسجد الاقصی افزود که گورستان ها موجودیت تاریخی فلسطینی ها در این سرزمین را ثابت می کند و سند محکمی در برابر جعل سازی اشغالگران است.

شیخ عکرمه اظهار کرد که اقدام آشکار صهیونیست ها در تعرض و تخریب گورستان های مسلمانان در راستای جعل تاریخ و هویت سازی کاذب انجام می شود و نمی تواند واقعیت تاریخ را تغییر دهد؛ زیرا در این قبرستان ها بسیاری از صحابه، علما، رهبران و مقامات فلسطین مدفون شده اند.

خطیب مسجد الاقصی بیان کرد که مسلمانان هنوز هم مردگان خود را در این گورستان ها دفن می کنند، اما اشغالگران صهیونیست می کوشند با تخریب قبرها ماهیت اسلامی آنها را از بین ببرند.

وی افزود که اگر مسلمانی به قبر یک یهودی تعرض می‌کرد، بسیاری از کشورها و مقام های جهانی این اقدام را محکوم می کرد و ساکت نمی‌نشست، اما کسی به تعرض، تخریب و توهین صهیونیست ها واکنش نشان نمی دهد.

شیخ عکرمه بیان کرد: بیت المقدس قلب تپنده دو میلیارد مسلمان است، زیرا این شهر شامل اماکن متبرکه به ویژه مسجد الاقصی و مقابر باستانی است که پیشینه آن ها به آغاز فتوحات اسلامی باز می گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین گورستان مسجد مسلمانان مسجد الاقصی صهیونیست ها شیخ عکرمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودرو ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته است و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

دیگر خبرها

  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی