Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی  در گفت وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت بورس و درخواستهای مکرر مردم برای سامان دادن به آن اظهار کرد: متاسفانه بورس وضعیت آشفته و رها شده‌ای را در دولت پیدا کرده است. دولت گذشته مردم را به بورس دعوت کرد و مردم به آن‌ اعتماد کرده و سرمایه‌های خودشان را وارد بورس کردند و برخی وسایل زندگی خود را فروختند و برخی تمام سرمایه خودشان را وارد بورس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس در ادامه افزود: ولی دولت قبلی به دلیل بی برنامگی باعث شد که بعضی از شرکت‌های دولت پول هنگفتی را از بازار بورس به جیب بزنند و مردم را دچار مشکل کنند که باعث گلایه مندی  مردم شده است. 

وی ادامه داد: با وجود این شرایط دولت جدید باید ورود جدی به مسئله بورس داشته باشد، زیرا مردم با گذشت چند ماه از شروع دولت سیزدهم منتظر هستند که دولت زودتر به ساماندهی بورس ورود کند و برای آن برنامه‌ای جدی داشته باشد.  

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با بیان اینکه اگر دولت اقدامی برای بورس انجام ندهد باعث بروز مشکلات جدی‌تر در آینده خواهد شد  توضیح داد:  اگر اقدامی نشود اعتراض مردم را در پی خواهد داشت و لذا توقع این است که با توجه به اینکه جمع کثیری از مردم که وارد بورس شدند سرمایه خردی داشته اند، دولت  برخی از شرکت‌هایی که می‌توانند سرمایه از دست رفته مردم را بازگردانند وارد بورس کند و اعتماد از دست رفته مردم را بازگرداند.  

این نماینده مجلس یازدهم با اشاره به اینکه  بورس هم اکنون  وضعیت بد و فوق العاده ناهنجاری دارد توضیح داد: اگر این اتفاق نیفتد دولت نمی‌تواند مشارکت مردم را در حوزه‌های اقتصادی جلب کند و مردم دیگر اعتماد نخواهند کرد. مردم سرمایه خود را به دلیل بی تدبیری دولت قبل وارد بورس کرده اند. باید زودتر به این مسئله ورود و این مسئله حل شود. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بورس کالا وارد بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وفاق و همدلی در استان رو به ارتقا است، گفت: توقع داریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم و استانداری‌ها، موضوع سرمایه اجتماعی از یک سو و موضوع با نمایندگان و استانداری مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس مقتدایی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: در سطح شهرستان اصفهان هم شهرهای متعدد و هم ۱۸۰ روستا وجود دارند که بخشی از این روستاها بعد از انتزاع چند شهرستان جدید در اصفهان باقی مانده‌اند که باید مورد بررسی قرار گیرند.

وی بر لزوم انجام کارهای مشترک در ماه‌های پیش رو تاکید کرد و افزود: هم دوستان در مجموعه مدیریت شهری و روستایی و هم نمایندگان مجلس در این زمینه کار می‌کنند اما ضرورت همکاری بخش‌های مختلف و قوای دست‌اندرکار یک ضرورت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه‌ای با استاندار بر این مسئله تاکید کردیم که لازم است در مدیریت‌ها و یا ارزیابی مدیران باید بازنگری اتفاق بیفتد و ما به عنوان نمایندگان مجلس به دلیل مراجعات مردمی و آگاهی بیشتر حاضر هستیم در این ارزیابی‌ها به استاندار کمک کنیم.

وی با بیان اینکه مجلس دوازدهم در آستانه شکل‌گیری است، اضافه کرد: سرمایه اجتماعی موضوع بسیار مهمی برای همه ما در بخش‌های مختلف و قوای کشور است و معتقدیم که مجلس دوازدهم با همکاری دولت سیزدهم می‌تواند به حد بالاتری از ارتقای سرمایه اجتماعی برسد.

مقتدایی تاکید کرد: ما نمایندگان مردم اصفهان در مجلس به نوبه خود در شهرستان اصفهان و شهرهای چندگانه اصفهان این آمادگی را اعلام کردیم و صبح امروز نمایندگان فعلی با منتخبان مجلس جلسه‌ای داشتیم که بر اساس آن می‌توان گفت وفاق و همدلی در استان رو به ارتقا است.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس امیدوارند که با هم‌آهنگی دولت و مجلس بتوانند حد بالاتری از منافع را برای کل جامعه و از جمله استان و به ویژه شهرستان‌های اصفهان بزرگ محقق کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما توقع داریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم و استانداری‌ها، موضوع سرمایه اجتماعی از یک سو و موضوع با نمایندگان و استانداری مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

کد خبر 747992

دیگر خبرها

  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم