Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا باوی، معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در دیدار با عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به راه اندازی شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ویژه حل اختلافات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در آستانه سالروز تاسیس شورای حل اختلاف و به منظور حفظ حرمت و منزلت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در حل و فصل اختلافات قضایی و حقوقی آنان و همچنین با توجه به سفر اخیر ریاست قوه قضاییه به استان و تاکید وی بر تشکیل شعبه ویژه شورای حل اختلاف برای این عزیزان، بزودی شعبه شورای حل اختلاف تخصصی و ویژه برای ایجاد صلح و سازش و رفع خصومت‌ها و حل دعاوی آنان در بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل و راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با بهره برداری از این شعبه همه پرونده‌های ارجاعی از سوی محاکم که قابلیت صلح و سازش دارند و در صلاحیت شورای حل اختلاف هستند در این شعبه رسیدگی و اعضای آن معتمدین و مصلحین خود بنیاد خواهند بود، افزود: به مناسبت ۱۸ آبان سالروز تاسیس شورای حل اختلاف، آئین نام گذاری مجتمع شماره ۲ شورای حل اختلاف اهواز به نام شهید مدافع حرم رضا ملائی عضو فاخر و به نام شورای حل اختلاف و نخستین و تنها شهید مدافع حرم این مجموعه و دستگاه قضایی در این هفته برگزار خواهد شد که امیدواریم با الگو قرار دادن این شهید بزرگوار، بتوانیم در جهت اصلاح ذات البین، ایجاد صلح و سازش و رفع مشکلات و موانع مردم گام‌های اثربخشی برداریم.

باوی شهید ملائی را عضو بسیار ارزشمند و تاثیر گذار در توسعه و ترویج فرهنگ والای اصلاح ذات البین و صلح و سازش دانست و بیان کرد: این شهید والامقام با جدیت پیگیر حل و فصل اختلافات، دعاوی و خصومت‌های بین مردم بودند و به دور از هیچ چشم داشتی، خدمات خالصانه و بسیار ارزشمندی در توسعه و ترویج فرهنگ والای اصلاح ذات البین و صلح و سازش داشتند که از جمله مهم‌ترین وظایف ما تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و همچنین ادامه راه این شهیدان است.

عبدالرضا فرجیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این دیدار نیز با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای حل اختلاف، از رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در خصوص اهتمام بر تشکیل و راه اندازی شعبه شورای حل اختلاف ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در استان تقدیر کرد.

او بر همکاری و تعامل هر چه بهتر و بیشتر این بنیاد با اداره کل توسعه حل اختلاف خوزستان تاکید کرد و اظهار داشت: اختصاص شعبه ویژه برای حل و فصل دعاوی و اختلافات حقوقی و قضایی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بسیار کار ارزشمند و پسندیده است و حتما مورد استقبال این عزیزان خواهد گرفت.

فرجیان در ادامه اقدام اداره توسعه حل اختلاف در راه اندازی این شعبه را یکی از مصادیق تکریم از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران برشمرد و ادامه داد: بی شک امنیت، آسایش و آرامش در جامعه مرهون جانفشانی شهیدان والامقام، رشادت‌های جانبازان و مجاهدت‌های ایثارگران است و همواره این قبیل اقدامات خوب باعث می‌شود که یاد آنان همیشه زنده نگه داشته شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای حل اختلاف شهدا و ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان و ایثارگران شورای حل اختلاف توسعه حل اختلاف خانواده شهدا راه اندازی صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار منصوری در این دیدار، پیگیر مشکلات این خانواده شهید گرانقدر شد.
شهید قباد چولکی در هفتم اسفندماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۹ در منطقه مرزی کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی