Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیون جرارد و هازن هوتل جدی ترین گزینه های باشگاه استون ویلا برای هدایت این تیم هستند.

باشگاه استون ویلا بعد از اخراج مربی خود دنیا سرمربی جدیدی است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، سران باشگاه استون ویلا بعد از شکست این تیم مقابل ساوتهمپتون در روز جمعه، دین اسمیت سرمربی خود را برکنار کردند و حالا به دنبال یک مربی جدید برای حضور در نیمکت تیمشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شکست مقابل ساوتهمپتون پنجمین شکست ویلا در این فصل بود باعث شده است با وجود سرمایه گذاری های زیاد این تیم در میانه های جدول قرار بگیرد. اسمیت پنجمین مربی اخراجی این فصل لیگ برتر تا این مقطع است که با رکورد سریع ترین اخراج های مربی در فصل 05-2004 لیگ برتر برابری می کند.

گویا استیون جرارد و رالف هازن هوتل جدی ترین گزینه های استون ویلا برای نیمکت این تیم محسوب می شوند. جرارد در حال حاضر مربی رنجرز اسکاتلند است و هازن هوتل نیز سرمربیگری ساوتهمپتون را بر عهده دارد. علاوه بر این دو نفر کاسپر هیولمند سرمربی دانمارک، توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، پائولو فونسکا و لوسین فاوره نیز در لیست استون ویلا حضور دارند. جرارد تا پایان تابستان 2024 با رنجرز قرارداد دارد و بعید است باشگاه اسکاتلندی به راحتی با جدایی اش موافقت کند. هازن هوتل هم رابطه خوبی با سران ساوتهمپتون دارد. 

سران ویلا باید در همین فرصت بازی های ملی سرمربی بعدی خود را انتخاب کنند زیرا بعد از بازی های ملی باید مقابل برایتون، کریستال پالاس، منچسترسیتی و لستر بازی های حساسی انجام دهند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم ترجمه دقیق حرف های اسکوچیچ از زبان چلنگر | دراگان گفت بازیکنان ایرانی در تاکتیک کمبود دارند! پاس گل مهدی طارمی و گل لوئیس دیاز به سانتا کلارا (سانتا کلارا 0-3 پورتو) کوریوگرافی زیبای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا / عکس ژاوی به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در کادر پزشکی و بدنسازی بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استون ویلا هازن هوتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)

گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (4.2MB)

دیگر خبرها

  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است