Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@18:17:27 GMT

صدای مادران موفق را در خاتون بشنوید

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۵۸۰۴

صدای مادران موفق را در خاتون بشنوید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فرهاد دهنوی تهیه کننده «خاتون» درباره این برنامه که از رادیو گفت‌ وگو روی آنتن می‌رود و به مادران موفق می‌پردازد،  گفت: این برنامه به دعوت و گفتگو با مادران موفق ایرانی می پردازد. یعنی مادرانی که با وجود داشتن چند فرزند اما موفقیت های بزرگ علمی، تحصیلی، اجتماعی و شغلی کسب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: این برنامه در کنار معرفی زنان موفق، هدف الگوسازی برای عدم منافات بین نقش مادرانگی و زنانگی در جامعه امروز را پی گیری می کند.  بر آنیم در برنامه «خاتون» در قالبی صمیمی، به صحبت با مادرانی بپردازیم که توانسته اند در کنار ایفای نقش به عنوان مادر، به فعالیت های اجتماعی خود نیز نه تنها ادامه دهند بلکه به موفقیت های قابل توجهی نیز دست یابند.

دهنوی ادامه داد: توجه برنامه «خاتون» روی مسئله مادرانگی است و درباره این صحبت می کنیم که صاحب فرزند شدن تداخلی با موفقیت های اجتماعی بانوان ندارد و مادر شدن حتی به زنان کمک می کند که درک بهتری از محیط جامعه پیدا کنند و حتی از آقایان هم دغدغه مندتر بشوند.

او افزود: اجرای این برنامه به عهده خانم راحله امینیان است. این مجری از سال ۸۵ هیچ اجرایی در رادیو نداشته و برنامه «خاتون» را می توان بازگشت وی به اجرای رادیویی بعد از ۱۵ سال دانست. سردبیر این برنامه نیز امیرحسین سیدآبادی است و کار هماهنگی برنامه را راضیه دولتی بر عهده دارد. خاتون در ۱۳ قسمت ۶۰ دقیقه ای، روزهای سه شنبه از ساعت ۱۱ روی آنتن رادیو گفت‌وگو می رود.

رادیو گفت و گو، روی موج اف ام ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز و برنامه کاربردی ایران صدا قابل دریافت و شنیدن است. و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت رادیو گفت و گو به نشانی radiogoftogo.ir فایل صوتی و مکتوب برنامه های این شبکه را دنبال کنند.

کد خبر 636488 برچسب‌ها رادیو- برنامه رادیویی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رادیو برنامه رادیویی رادیو گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت پل خاتون کرج تا آخر امسال تمام می‌شود

ایسنا/البرز معاون میراث فرهنگی البرز با اشاره به در نظر گرفتن اعتبار ۹ میلیارد تومانی برای مرمت پل خاتون کرج و احتمال افزایش این مبلغ، گفت: مرمت پل تا آخر امسال به پایان می‌رسد.

مهدی ارباب نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مرمت پل تاریخی خاتون اظهار کرد: طبق قرارداد منعقد شده با پیمانکار، مرمت این اثر از سال گذشته بر اساس اصول فنی وزارتخانه و مطابق با الگوی ساخت بنا آغاز شده است.

وی ادامه داد: در قرارداد اولیه برای تکمیل عملیات مرمت ۹ میلیارد تومان پیش بینی شده بود ولی با توجه به ضرورت استحکام بخشی بیشتر بنا و انجام برخی اصلاحات، مبلغ نهایی افزایش خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به برودت هوا و شرایط نامناسب جوی، از اواسط دی ماه عملیات مرمت این پل متوقف شده بود ولی از ۱۵ فروردین فعالیت کارگاه مرمت از سر گرفته شده است.

این مسئول افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا آخر سال مرمت این پل به پایان می‌رسد.

گفتنی است، بنای اولیه این پل بر اساس برخی مستندات تاریخی به دوران سلجوقی برمی‌گردد که در دوران شاه عباس صفوی تکمیل و تعمیر شده و رونق یافته است.

این پل با نام پل دختر، پل شاه‌عباسی، پل تاریخی کرج و پل خاتون شناخته می‌شود که بر اساس مستندات تاریخی نام خاتون را می‌توان قدیمی‌ترین نام این پل و منسوب به دوره سلجوقی عنوان کرد.  

پل تاریخی کرج در سال ۱۳۷۹ با شماره ۳۵۰۱ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • (ویدئو) تنها فیلم با صدای رضا شاه پهلوی بعد از ۹۰ سال؛ صدای واقعی رضاخان را بشنوید!
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت
  • مرمت پل خاتون کرج تا آخر امسال تمام می‌شود