Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@15:36:05 GMT

برنامه‌های ویژه هفته کتاب تشریح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۶۰۰۹

برنامه‌های ویژه هفته کتاب تشریح شد

ایران اکونومیست-صبح امروز در نشست خبری، برنامه‌های هفته کتاب در موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران تشریح شد.

علی رمضانی مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، در نشست خبری برنامه‌های هفته کتاب، گفت: ما رسانه را یار دوم خود و بال پرواز کتاب می‌دانیم. در ستاد هفته کتاب از قبل برنامه‌های نهاد‌های مردمی و انجمن‌های صنفی طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» شعار هفته کتاب امسال است.

وی ادامه داد: به رسم هر سال روز‌های هفته کتاب نامگذاری شدند و هرکدام از روز‌های هفته کتاب، نمایانگر یک قشر، معنی و مضمون هستند. شروع هفته کتاب با نام کتاب و کتابدار نامگذاری شد. روز‌های دیگر با نام‌های کتاب خوب، یار همیشه همراه، کتاب زبان فارسی، شعر و ادبیات داستانی، کتاب و رسانه، هم افزایی و تعاملات کتاب، خانواده و سبک ایرانی اسلامی، ناشران کتابفروشی‌ها و ارکان صنعت نشر، کتاب مادران شهدا و زنان در دفاع مقدس، کتاب کودک و نوجوان آینده و نسل مجازی نامگذاری شدند.

مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اظهار کرد: از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های هفته کتاب که بیش از ۱۵ سازمان و نهاد در برگزاری برنامه های آن مشارکت دارند، می‌توان به تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) اشاره کرد. تجلیل از برگزیدگان حوزه کتابخوانی، کتابداران و کتابخانه‌های برتر و سایر ارکان حوزه کتاب در تالار وحدت از دیگر برنامه هاست. وزارت آموزش و پرورش هم جشنواره دانایی و توانایی و دومین جشنواره کتاب سال معلم را اجرا می‌کند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • هفته زمین پاک
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج