Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جوهری، نامزد ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شکایتش از روند انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: ۷۵ روز قبل از موعد انتخابات فدراسیون‌ها باید  در خصوص آغاز فرآیند برگزاری انتخابات به وزارت ورزش و جوانان اطلاع بدهند و به ما اعلام شد که باید برای فدراسیون سرپرست انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نیز کار را به باران چشمه که توسط وزارت ورزش و جوانان وقت سرپرست فدراسیون شده بود، واگذار کردم؛ اما او در انتخابات فدراسیون ثبت نام کرد و این کار تخلف بود. چندین بار در این خصوص به سلطانی فر، وزیر وقت ورزش و جوانان نامه زده شد، اما اتفاقی رخ نداد و من به دلیل روند انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به دیوان عدالت اداری شکایت کردم و دادگاه نیز حکم به ابطال این انتخابات داد.

او ادامه داد: سرپرست فدراسیون باید انتخابات را برگزار کند، اما نامزد شدن باران چشمه به نوعی نقض روند برگزاری انتخابات تلقی می‌شود. او حداقل پس از نامزد شدن در انتخابات باید از سمت سرپرستی فدراسیون کنار می‌رفت، اما او به سفر‌های استانی رفته و در فدراسیون حکم صادر می‌کرد. این کار بی طرفی نیست.

دیوان عدالت اداری حکم به ابطال انتخابات فدراسیون داده است

او درباره افراد رای دهنده در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: وزارت ورزش و جوانان در خصوص افراد رای دهنده در انتخابات فدراسیون ها آیین نامه‌ای را ابلاغ کرده است که قهرمانان المپیک، جهانی، بازی‌های آسیایی و ملی به ترتیب می‌توانند در انتخابات رای بدهند. تیم‌های حاضر در لیگ در مجمع انتخاباتی حضور نداشتند؛ در حالی که ما چندین دوره مسابقات لیگ را برگزار کرده بودیم و در مورد رای دادن مربیان و داوران نیز تخلفاتی وجود داشت. کارشناسان رسمی دادگستری تمامی روند این انتخابات را بررسی کردند و در نهایت دادگاه دیوان عدالت اداری حکم به ابطال انتخابات فدراسیون داد.

جوهری در خصوص شایعاتی مبنی بر همشهری بودن با رئیس دادگاه دیوان عدالت اداری گفت: من در کرمانشاه دادخواستم را به دیوان عدالت اداری فرستادم و دیوان نیز این دادخواست را به شعبه‌ای ارجاع داد که رئیسش از همشهریان من بود و آقایان نیز به این مسئله اعتراض کردند، اما متوجه شدند که قانون دقیقا اجرا شده است و هیچ وقت یک قاضی برای چنین دادخواستی حاضر نمی‌شود آبروی خودش را به خطر بیندازد. من تعجب می‌کنم که چرا این افراد در خصوص وادار کردن روسای هیئت‌های استانی، مربیان، داوران و ورزشکاران برای رای دادن به یک فرد خاص صحبتی نمی کنند. قاضی دادگاه دیوان سالیانه صد‌ها پرونده را بررسی می‌کند. این صحبت‌ها کاملا غیر واقعی هستند. کاملا روند دادرسی پرونده بررسی شده است و صدور حکم ابطال انتخابات درست بوده است.

او افزود: تخلفات در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کاملا مشخص و رئیس دادگاه نیز به درستی حکم صادر کرده است. در روز‌های پیش رو نیز حکم دادگاه تجدید نظر نیز صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

باران چشمه: همه گیری ویروس کرونا بر زندگی مرشدان تاثیرگذار بود /۶۰ درصد زورخانه‌های کشور خصوصی هستند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مجتبی جوهری انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی انتخابات فدراسیون دیوان عدالت اداری ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در هفدهمین روز ماه شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، اسوه جوانمردی و شجاعت، حضرت علی علیه السلام، نماد شرک و بت پرستی، عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ارجح دانست.
 امام علی علیه السلام همواره مظهر بزرگی و جوانمردی بوده، هست و خواهد بود و نام مبارکش همیشه بر زبان پهلوانان جاری است.
پهلوانان گود معرفت در کنار پرورش جسم و تن، روح را نیز از ناملایمات و صفات رذیله می‌زدایند.
رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان گفت: هر سال در روز هفدهم شوال زورخانه‌های استان مرکزی با برگزاری مراسم جشن و نوای گرم مرشد، فرصتی است برای ذکر مبارک «یا علی» تا با ترویج فرهنگ این ورزش کهن، بر تقدم پهلوانی بر قهرمانی تأکید شود.
فرهنگ پهلوانی همواره در بین ورزشکاران زورخانه‌ای ترویج می‌شود و پیشکسوتان این ورزش کهن آداب آن را به نوجوانان می‌آموزند و این راه همچنان ادامه دارد.
استان‌کهگیلویه وبویراحمد داری ۵ زورخانه فعال بابیش ۵۰۰ ورزشکار در رشته ورزش پهلوانی وزورخانه‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند