Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی  ، درباره وضعیت بورس و درخواستهای مکرر مردم برای سامان دادن به آن اظهار کرد: متاسفانه بورس وضعیت آشفته و رها شده‌ای را در دولت پیدا کرده است. دولت گذشته مردم را به بورس دعوت کرد و مردم به آن‌ اعتماد کرده و سرمایه‌های خودشان را وارد بورس کردند و برخی وسایل زندگی خود را فروختند و برخی تمام سرمایه خودشان را وارد بورس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در ادامه افزود: ولی دولت قبلی به دلیل بی برنامگی باعث شد که بعضی از شرکت‌های دولت پول هنگفتی را از بازار بورس به جیب بزنند و مردم را دچار مشکل کنند که باعث گلایه مندی  مردم شده است. 

وی ادامه داد: با وجود این شرایط دولت جدید باید ورود جدی به مسئله بورس داشته باشد، زیرا مردم با گذشت چند ماه از شروع دولت سیزدهم منتظر هستند که دولت زودتر به ساماندهی بورس ورود کند و برای آن برنامه‌ای جدی داشته باشد.  

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه اگر دولت اقدامی برای بورس انجام ندهد باعث بروز مشکلات جدی‌تر در آینده خواهد شد  توضیح داد:  اگر اقدامی نشود اعتراض مردم را در پی خواهد داشت و لذا توقع این است که با توجه به اینکه جمع کثیری از مردم که وارد بورس شدند سرمایه خردی داشته اند، دولت  برخی از شرکت‌هایی که می‌توانند سرمایه از دست رفته مردم را بازگردانند وارد بورس کند و اعتماد از دست رفته مردم را بازگرداند.  

این نماینده مجلس یازدهم با اشاره به اینکه  بورس هم اکنون  وضعیت بد و فوق العاده ناهنجاری دارد توضیح داد: اگر این اتفاق نیفتد دولت نمی‌تواند مشارکت مردم را در حوزه‌های اقتصادی جلب کند و مردم دیگر اعتماد نخواهند کرد. مردم سرمایه خود را به دلیل بی تدبیری دولت قبل وارد بورس کرده اند. باید زودتر به این مسئله ورود و این مسئله حل شود. 

216

کد خبر 1571127

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان بورس و اوراق بهادار مجلس شورای اسلامی وارد بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته ورود و خروج هایی بود که در فهرست سهامداران عمده ودی اتفاق افتاد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwm

دیگر خبرها

  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳