Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: مردم قبل از اقدام به خرید بلیت حمل و نقل عمومی برون شهری، اطلاعات واکسیناسیون خود را در سامانه امید بارگذاری کنند.

 شهرام آدم نژاد صبح امروز دوشنبه ۱۷ آبان در گفتگو با خبر بامدادی شبکه یک سیما، با اشاره به اینکه شیوه نامه‌های بهداشتی در زمینه حمل و نقل با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه و اجرایی می‌شود گفت: سامانه‌ای موسوم به «سامانه امید» در اختیار همه مراکزی که بلیت هواپیما، قطار یا اتوبوس می‌فروشند قرار خواهد گرفت و مسافرانی که علاقه‌مند به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی هستند باید پیش از خرید بلیت، اطلاعات مربوط به کارت واکسن خود از جمله شماره کارت واکسن و کارت ملی خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر فردی کارت واکسن نداشته باشد باید پیش از خرید بلیت، تست منفی PCR خود را در سامانه امید بارگذاری کند تا اجازه خرید بلیت داشته باشد و در غیر این صورت سامانه به وی اجازه خرید نخواهد داد.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: جامعه مخاطب سامانه امید، همه افراد بالای ۱۲ سال هستند و این امر از ابتدای آذر ماه در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

 

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سامانه امید کارت واکسن خرید بلیت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی