Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته شاگردان جهان‌نجاتی با یک پیروزی روحیه‌بخش، امیدواری‌ها برای کسب موفقیت در رقابت‌های آسیایی را دوچندان کردند.

به گزارش "ورزش سه" نخستین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا با حضور 4 تیم برتر منطقه شرق (از کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و چین) در سال 2019 به میزبانی سئول برگزار شد و حالا در سال 2021، چهار تیم برتر منطقه غرب (از ایران، ازبکستان، اردن و هند) به میزبانی امان اردن به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تجهیز ورزشگاه عقبه اردن به تکنولوژی کمک داور ویدئویی نشان می‌دهد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در تدارک نهایی کردن برگزاری جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا است و بعید نیست که از سال 2022 این تورنمنت به صورت رسمی با حضور تیم‌های باشگاهی زنان برتر قاره در تقویم AFC جانمایی شود.

 

* برد تاریخی در اولین تجربه

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان شب گذشته در اولین تجربه خود توانست از سد بنیادکار ازبکستان بگذرد، حریفی چغر و سرسخت که شاگردان جهان‌نجاتی با ارائه یک بازی زیبا و هوشمدانه و درخشش زهرا علیزاده موفق شدند تا از سد حریف ازبک با نتیجه 2-1 بگذرند؛ در بازی دیگر گروه هم امان کلاب اردن مقابل گوکولام کرالا هند در بازی که هندی‌ها 1 بر 0 نیمه اول را پیروز به رختکن رفته بودند، با حساب 2-1 به پیروزی رسید.

 

 

* گوکولام؛ گمنام و سختکوش

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان هند، رقیب بعدی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان است؛ گوکولام کرالا، رقیبی ناشناخته که شب گذشته هم فوتبال خوبی را از خود نشان داد، آن‌ها در آستانه یک پیروزی تاریخی هم قرار داشتند اما کم‌تجربگی بازیکنان هند و اشتباهات سریالی در خط دفاعی، این تیم را بازنده جدال با تیم میزبان کرد.

مصاف شهرداری سیرجان با این تیم هندی چهارشنبه شب از ساعت 17:30 برگزار خواهد شد، مسابقه‌ای که می‌تواند پیروزی در آن گام بلندی به سوی قهرمانی آسیا برای فوتبال باشگاهی زنان ایران باشد.

 

 

* امان کلاب؛ کپی برابر اصل بازی تاریخی ایران-اردن

هر چند بسیاری از کارشناسان بنیادکار را رقیب اصلی شهرداری سیرجان در راه قهرمانی می‌دانند، اما امان کلاب با شاکله‌ای از تیم ملی زنان اردن که ماه گذشته مقابل تیم ملی زنان ایران به میدان رفت و در یک بازی تاریخی در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان ایراندوست شد، در تجربه میزبانی خود به دنبال قهرمانی آسیاست.

 

 

این تیم در نوک پیکان خط حمله خود، میسا جباره که جزو برترین گلزنان ملی جهان به شمار می‌رود را دارد؛ مهاجمی خطرناک که شب گذشته هم با درخشش خود از شکست مقابل حریف هندی، یک پیروزی برای تیمش ساخت تا تیم میزبان هم به مانند شهرداری سیرجان با پیروزی روز اول مسابقات را به پایان ببرد.

 

مصاف شهرداری و امان کلاب، آخرین مسابقه این تورنمنت آسیایی خواهد بود؛ بازی که شنبه 22 آبان‌ماه از ساعت 21:30 در ورزشگاه عقبه اردن برگزار می‌شود و به نوعی می‌تواند تکرار بازی تاریخی ایران و اردن باشد که منجر به اولین صعود تاریخ تیم ملی زنان ایران به جام ملت‌های آسیا شد و حالا این مسابقه باشگاهی می‌تواند ختم به نخستین قهرمانی تاریخ فوتبال زنان ایران در آسیا شود.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان شهرداری سیرجان فوتبال زنان شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره

محمد صلاح با درخشش در دیدار برابر تاتنهام یک رکورد جدید را در تاریخ لیگ جزیره به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش ایسنا، لیورپول در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.
ستاره لیورپول در این بازی محمد صلاح بود که توانست یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم بدهد.
صلاح با دو پاس گلی که در این بازی داد یک رکورد جدید را در تاریخ لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند.
او شمار پاس گل‌های خود را در فصل جاری به عدد ۱۰ رساند تا به نخستین بازیکن در تاریخ لیگ جزیره تبدیل شود که در سه فصل پیاپی توانسته رکورد ۱۰ پاس گل و ۱۰ گل یا بیش‌تر از ۱۰ گل را به ثبت رساند.
این بازیکن مصری در فصل جاری ۱۸ گل برای لیورپول در لیگ جزیره زده است و ۱۰ پاس گل هم داده است.
اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او از قرمز پوشان آنفیلد در تابستان زیاد باشد البته او بلافاصله بعداز درگیری لفظی با کلوپ در ترکیب اصلی به میدان رفت و درخشید و به نظر می‌رسد که مشکل او حل شده است.
او یک فصل دیگر با لیورپول قرار دارد و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به شمار می‌آید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین