Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@20:25:01 GMT

قیر رایگان در راه است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۶۳۶۳

قیر رایگان در راه است

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: با پیگیری‌های مجلس و هماهنگی‌های انجام شده با وزیر نفت از هفته آینده قیر رایگان در اختیار دستگاه‌های اجرایی تعیین شده قرار خواهد گرفت. احمد جباری، یک عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال نشست روز گذشته نمایندگان مجلس با وزیر نفت در خصوص توزیع قیر رایگان، سه‌شنبه هفته جاری نیز از وزرای نفت و راه و شهرسازی دعوت شده تا در کمیسیون عمران به جهت تعیین تکلیف قیر رایگان برای دستگاه‌های اجرایی حضور یابند و با تخصیص قیر رایگان پروژه‌های عمرانی جان تازه بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم بندرلنگه در ادامه اظهار کرد: با وجود تصویب توزیع قیر رایگان در مجلس شورای اسلامی متاسفانه تاکنون این موضوع اجرایی نشده است، اما با پیگیری نمایندگان مجلس و حضور وزیر نفت در مجلس، از هفته آینده قیر رایگان در اختیار راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شهرداری‌ها و دهیاری ها، بسیج، نوسازی مدارس و دیگر نهاد‌های مشخص شده قرار خواهد گرفت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی مجلس شورای اسلامی مسکن نفت نماینده مردم قیر رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:«همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، به همین منظور برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح شده از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد. به عنوان مثال نایب‌رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این سوال که بالاخره  سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید؟ گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • تمرین ۳ هفته ای رایگان برای شادی بیشتر و خواب بهتر (فیلم)
  • پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی رسید
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم