Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با بیان اینکه آمریکا جنگ رسانه‌ای به راه انداخته است گفت: دشمن به دنبال سازماند‌هی مردم علیه منافع ملی و حاکمیت بوده و ابعاد دفاعی و امنیتی آن بسیار جدی است. خبرگزاری میزان - سردار غلامرضا جلالی در همایش «پدافند غیر عامل و رسانه پایدار» با بیان اینکه آسیب‌پذیری، از جمله نکات مهم در پدافند غیرعامل است گفت: دشمن، به دنبال سازماندهی مردم علیه منافع ملی و حاکمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان پدافند غیرعامل اظهار داشت: تهدیدات جدید دشمن مردم‌محور است، با رشد و توسعه رسانه تعریف مرز‌های جغرافیایی تغییر کرده و تحول رسانه‌ای، مرز‌ها را درنور دیده است و اهداف و اثرگذاری رسانه‌ای به شکلی شد تا در برابر طرح‌ها و پروژه‌ها اثرات دلخواه خود را بگذارند.

وی فناوری سایبری، عنصرکارکرد و عدم کارکرد را از جمله عناصر تهدیدات دشمن برشمرد و گفت: دشمن به دنبال سازماند‌هی مردم علیه منافع ملی و حاکمیت بوده و ابعاد دفاعی و امنیتی آن بسیار جدی است. آمریکا جنگ رسانه‌ای را به راه انداخته است.   جلالی با بیان اینکه همه کشور‌ها تلاش دارند تا رسانه را مدیریت کنند تأکید کرد: رسانه باید ابزاری برای برقراری ارتباط بین حاکمیت و مردم باشد و مشکلات مردم را منعکس و نگاه و رویکرد‌های حاکمیت را به مردم منتقل کند.

رسانه کارکرد سلاح گونه در مقابله با تهدیدات جدید دشمن دارد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه رسانه کارکرد سلاح‌گونه در مقابله با تهدیدات جدید دشمن دارد، گفت: کشور‌های دنیا به دنبال ملی‌سازی فضای مجازی هستند چرا که قلمرو سرزمین سایبری اهداف خیلی از کشورهاست.

وی اضافه کرد: نخست وزیر فرانسه در کنفرانس امنیتی به دخالت و حضور آمریکا اعتراض دارد، آن‌ها رویکرد خاص خود را دنبال می‌کنند، اما عقب‌افتادگی در این زمینه دارند.

سردار جلالی با اشاره به اینکه ولنگاری فضای مجازی را در دولت عبرت (دولت دوازهم) شاهد بودیم، اضافه کرد: دولت دوازدهم اجازه داد تا دشمن با افکار عمومی و مردم بازی کند. ما باید از این ضعف‌ها عبرت بگیریم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با تأکید بر اینکه رسانه‌های غربی، تلاش می‌کنند ملت‌ها علیه منافع ملی خود کشور فعالیت کنند، تصریح کرد: آنها از شبکه مجازی در این باره استفاده کرده‌اند و این تهدید باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نظام حکمرانی رسانه‌ای کشور به هم خورده است، تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی با ابزار افکار عمومی به حکمرانی کشور حمله می‌کند. متاسفانه ما این اسلحه را به دست دیگران دادیم و این از خطا‌های راهبردی دولت قبل است.

جلالی با انتقاد از نبود راهبرد آفندی و پدافندی منسجم رسانه‌ای در کشور، افزود: باید در صیانت از افکار عمومی و مردم، راهبرد خاصی داشته باشیم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با بیان اینکه نباید اجازه دهیم رسانه‌های خارجی ملت ایران را به بازی بگیرند گفت: آن‌ها از این سلاح، علیه منافع و حاکمیت استفاده می‌کنند.

وی انتخاب موضوع استکبار‌ستیزی را اقدامی مهم و آفندی در مقابل تهاجمات رسانه‌ای دشمن برشمرد و افزود: ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی را در حوزه آفندی از طریق رسانه باید دنبال کنیم.

جلالی با بیان اینکه دشمنان از فضای مجازی و رسانه‌ای به عنوان سلاح علیه ما استفاده می‌کنند، گفت: ما هم باید در مقابل آن دفاع کنیم و نیاز به الگوی پدافندی و جامع داریم.

 

بیشتر بخوانید: رئیس سازمان پدافند غیرعامل: شاهد تغییر شکل تهدیدات از جنگ مستقیم به حملات سایبری هستیم   انتهای پیام/ برچسب ها: سردار جلالی سازمان پدافند غیرعامل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار جلالی سازمان پدافند غیرعامل رئیس سازمان پدافند غیر سازمان پدافند غیرعامل پدافند غیر عامل فضای مجازی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • سردار رادان: رضاخان گماشته هم نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی