Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان می‌گوید حس کرده دیگر نیازی نیست در تیم ملی باشد و به همین دلیل تصمیم به خداحافظی گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خیلی‌ها فوتبال ساحلی را با ستاره‌هایش شناختند که یکی از آنها پیمان حسینی بود. دروازه‌بانی با فیزیک و چهره‌ای خاص که روزهای پرفروغی را در تیم ملی تجربه کرد و در نهایت پس از جام بین قاره‌ای 2021 امارات و نایب قهرمانی ایران در این رقابت‌ها تصمیم به خداحافظی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن صحبت درباره تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی، درباره روزهای پرفروغش در فوتبال ساحلی، عناوین مختلفی که با تیم ملی کسب کرد و شرایطی که در آینده خواهد داشت، صحبت کرده است. مشروح این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

تسنیم: شاید خیلی‌ها انتظار نداشتند از تیم ملی خداحافظی کنی، چه شد که این تصمیم را گرفتی؟

حس کردم که خیلی نیاز نیست که در تیم ملی باشم و بهتر است جوان‌ها به تیم ملی بیایند. سرمربی خیلی از من استفاده نکرد و فکر می‌کنم زمان آن رسیده است جوان‌ها بیایند و مسیر برای آنها باز شود. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و مسلماً بازیکنان خوبی در ایران داریم که می‌توانند به تیم ملی بیایند.

تسنیم: با تیم ملی افتخارات زیادی کسب کردی، از جمله قهرمانی‌های متعدد در جام بین قاره‌ای، قهرمانی آسیا، سومی جام جهانی، سومی بازی‌های ساحلی و موفقیت در تورنمنت‌های مختلف. کدام یک از این اتفاقات برای تو خاطره انگیزتر بود؟

قطعاً جام جهانی باهاماس بهترین خاطره من است. آن مسابقات خیلی خاطره بزرگ و خوب برای ما بود که در سال 2017 سوم جهان شدیم.

تسنیم: دستکش طلایی یا همان عنوان بهترین دروازه‌بان جهان را هم کسب کردی. این عنوان‌های شخصی چقدر برات لذت‌بخش بود؟

مسلماً بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی جام جهانی است که من دستکش طلای جام جهانی را به دست آوردم و این عنوان خیلی برای من باارزش بود و خوشحالم کرد.

تسنیم: از بین مربیانی که با آنها کار کردی، کدام یک بیشترین تأثیر را روی روند خوبی که داشتی، گذاشت؟

بیشترین تأثیر را مارکو اوکتاویو داشت که فوتبال ساحلی ایران را متحول کرد. مارکو اکتاویو، فرشاد فلاحت‌زاده، عباس هاشم‌پور و محمدحسین میرشمسی در تیم ملی کار کردم، اما همه می‌دانند اکتاویو فوتبال ساحلی ایران را متحول کرد.

تسنیم: تا چه زمانی در رده باشگاهی ادامه خواهی داد و این احتمال وجود دارد که بخواهی بعد از خداحافظی از فوتبال ساحلی، کار مربیگری را انجام بدهی؟

شاید مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی شوم. صحبت‌هایی در این زمینه شده است، اما هنوز به صورت جدی جلسه و صحبتی نداشتیم. فعلاً این مسئله در حد حرف بوده است، اما برای مربیگری در رده باشگاهی تصمیمی ندارم و فقط در صورتی که برای مربیگری دروازه‌بان‌های تیم ملی صحبتی شود، قبول خواهم کرد. فعلاً هم برای آلانیا اسپور ترکیه بازی خواهم کرد و اگر گزینه‌های تاپ دیگری در دنیا داشته باشم، می‌خواهم ادامه بدهم. شرایطش را دارم که حداقل سه سال دیگر در بالاترین سطح دنیا بازی کنم.

تسنیم: پیمان حسینی یک رقیب جدی برای حمید بهزادپور در تیم ملی بود و همین رقابت، بهزادپور را هم به سطح خوبی رساند. حالا که خودت از تیم ملی خداحافظی کردی، فکر می‌کنی دروازه‌بان‌های دیگر بتوانند این رقابت را در تیم ملی داشته باشند؟

حمید بهزادپور دروازه‌بان بسیار خوبی است و در این مدت هم عملکرد خوبی داشته است. دروازه‌بان‌های خوب و جوان دیگری هم داریم که قطعاً به تیم ملی اضافه می‌شوند.

تسنیم: در فوتبال ساحلی به موفقیت‌های مختلفی به دست آوردی، آیا به چیزی که حقت بودی رسیدی؟

در فوتبال ساحلی به هر چیزی که می‌خواستم رسیدم و از این بابت خدا را شکر می‌کنم. از تیم ملی خداحافظی کردم، اما همچنان در تیم‌های باشگاهی خارج از ایران بازی خواهم کرد. برای آلانیا اسپور ترکیه بازی می‌کنم.

تسنیم: اگر صحبتی مانده که نگفته باشی، برای‌مان بگو.

ممنون از شما و مردم کشورم که همیشه از من حمایت کردید، پشتم بودید و از خانواده و دوستانم هم تشکر می‌کنم. در این سال‌ها با همه سختی‌ها و آسیب‌هایی که به وجود آمد، من را تحمل کردید و به عشق مردم کشورمان بازی کردیم. امیدوارم در این سال‌ها که تلاش کردیم، مردم از من راضی باشند. البته حس می‌کنم مردم کشورم از من راضی هستند. در پایان امیدوارم جوان‌ها به تیم ملی بیایند و من هم هر کار و کمکی از دستم بر بیاید، چه بازی کنم یا نه، برای تیم ملی کشورم خواهم کرد.

نایب قهرمانی ایران با شکست تکراری مقابل روسیهخداحافظی ستاره‌های تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره‌ای

گفت‌وگو: علیرضا محرمی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی پیمان حسینی تیم ملی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی دروازه بان فوتبال ساحلی پیمان حسینی تیم ملی تیم ملی تیم ملی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره  تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: هواداران فضای خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و تیمی که از این بازی سود برد، استقلال بود.

او افزود: حریف‌مان یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت بسیار خوبی دارد. شکست دادن پرسپولیس در خانه‌اش اصلاً ساده نیست. همه می‌دانند امسال چه چالش‌هایی پشت سر گذاشتیم و به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند، تبریک می‌گویم. اگر کلاهی روی سرم بود، برمی‌داشتم و به بازیکنان تعظیم می‌کردم. برای تیم‌هایی که شرایط آنها برای جنگیدن در راستای قهرمانی مهیاست، آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه  بازیکنان این تیم  برای اتلاف وقت روی زمین می‌افتادند، گفت: من برای فوتبال به اینجا آمده‌ام و نیازی ندارم به این سؤال پاسخ بدهم. بازی پُر از احساسات است و از بازیکنان بابت تلاشی که کردند، تشکر می‌کنم. گاهی این شرایط در بازی پیش می‌آید. متأسفم، چون طوری که من بازی را دیدم، شما ندیدید.

مورایس درباره اینکه تیم سپاهان از ستاره‌های زیادی برخوردار است و مطابق انتظارات نتیجه نگرفته، عنوان کرد: شما فکر می‌کنید سپاهان باید قهرمان شود؟ کدام بازی‌های سپاهان را دیدید؟ بازی‌هایی داشتیم که خیلی بهتر یا بدتر از امروز بودیم. این عملکردی بود که مقابل پرسپولیس ممکن بود. بازی از چیز‌های زیادی، چون داور، زمین خیس و کیفیت حریف تشکیل شده بود. مقابل حریف ساده‌ای نبودیم و همه چیز همیشه به سود ما نیست.

او ادامه داد: اگر قرار بود قهرمان شویم، می‌توانستیم با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان شویم. با این حال اکنون  ۱۰ امتیاز اختلاف با صدر جدول داریم. البته  می‌توانم بگویم سپاهان هم ۱۰ سال است که قهرمان نشده است. ما ستاره‌های زیادی داریم؛ محمدجواد حسین‌نژاد و عباس حبیبی که کسی آنها را نمی‌شناسد. همچنین  نفراتی، چون اعرابی و هادی محمدی که ستاره هستند و در تیم ملی حضور ندارند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه سیاوش یزدانی یک ستاره است که استقلال او را نمی‌خواست، تصریح کرد: شهریار مغانلو یکی از ستاره‌های لیگ است که گاهی انتقاد می‌شود که چرا گل نمی‌زند. فقط یک بازیکن از تیم ملی داشتیم که امروز بازی کرد. ما ستاره‌های زیادی داریم. وقتی به سپاهان آمدم، رامین رضاییان ستاره شد؛ بازیکنی که پرسپولیس او را نمی‌خواست. خیلی خوشحالم که این همه ستاره دارم، اما این کافی نیست. ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم، اما قهرمان شوم.

مورایس درباره وضعیت همکاری خود با سپاهان اصفهان برای فصل آینده اظهار کرد: من هوادار سپاهان نیستم؛ مربی هستم و کارم را به‌ صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم. خوشحال می‌شوم اگر بروم و مرا نخواهند!

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود