Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید مهدی حسینی  روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های تأسیسات شهری کشور را در اختیار دارد، اظهار داشت: این مجموعه تعمیرات و نگهداری آب‌نماها، پساب،ایمنی، فضای شهر، روشنایی و نورپردازی، دکل‌های مخابراتی، مصرف انرژی، انرژی‌های تجدید پذیر خورشیدی، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان پارک‌ها و ساختمان‌های اداری خدماتی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت مصرف انرژی توسط این مدیریت انجام می‌شود، تصریح کرد: سالانه شهرداری اصفهان۹۳ هزار مگاوات ساعت برق مصرف می‌کند که این مقدار  معادل مصرف یک روز برق بخش عمومی در کشور است.

حسینی گفت: مدیریت بهینه‌سازی دارای گروه‌های ناظر، پایش و رصد روزانه در تمامی مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان است که وظیفه کنترل، نظارت، پایش و ایمنی حوزه تحت مدیریت این مجموعه را بر عهده‌ دارد و حدود ۴۰۰ نفر نیروی انسانی نیز درزمینهٔ نگهداری، ایمنی و نظارت پارک‌ها با این مجموعه همکاری دارند که طبق چک‌لیست‌های روزانه ایراد و اشکال‌ها را ثبت و برای رفع به پیمانکاران اطلاع می‌دهند.

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان گفت: بیش از یک‌میلیون فقره تجهیزات شهری در اختیار مدیریت بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری است اصفهان است که تأسیسات آب‌رسانی و آبیاری، روشنایی پارک‌ها، آب‌نماها، نورپردازی ابنیه تاریخی و معاصر، پل‌های معابر اصلی شهر، شبکه توزیع برق محلی شهرداری و اماکن عمومی و تجهیزات مربوط به مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی و بازی کودکان در پارک‌ها  جزو آن محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: هرچند نیروی‌هایی در این مجموعه مشغول رفع اشکالات حوزه مربوطه هستند اما بسیاری از شهروندان از خدمات حوزه مدیریت بهینه‌سازی اطلاع ندارند و ما به دنبال راهکار شناساندن خدمات مدیریت بهینه‌سازی و استفاده از ظرفیت‌هایی هستیم که خود مردم به ما گزارش دهند.

حسینی افزود: شهروندان به دلیل اینکه در فضای مسکونی خود با تأسیسات شهری بیشتر در ارتباط هستند  هرگونه خرابی و یا اشکال در المان‌های شهری، روشنایی را بسیار زودتر متوجه می‌شوند و می‌توانند در این زمینه یاری گر این مجموعه مدیریتی باشند.

 از حدود پنج هزار و ۳۰۰ هکتار عرصه فضای سبز شهر اصفهان، سه هزار و ۶۵۰ هکتار آن در اختیار شهرداری است.

برچسب‌ها مصرف بهینه برق شهرداری اصفهان پارک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصرف بهینه برق شهرداری اصفهان پارک شهر مصرف بهینه برق شهرداری اصفهان پارک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از آماده‌سازی و ساماندهی مجموعه تاریخی و گردشگری مقبرةالشعرا تا پیش از آغاز تعطیلات تابستانی و آغاز فصل گردشگری با تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، موسی زارعی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با اشاره به اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برای ساماندهی مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا، اظهار کرد: این مجموعه به عنوان پروژه‌ای حیاتی در حوزه گردشگری هر ساله در ایام تابستان پذیرای گردشگران است در این راستا شهرداری منطقه تلاش ۱۰ می‌کند تا با ایجاد فضایی مناسب و زیبا این مسیر ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب و شایسته به گردشگران از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: ارائه این خدمات، خاطره خوب از سفر به تبریز را در ذهن میهمانان ثبت خواهد کرد.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته این منطقه در خصوص پیاده‌محورسازی مجموعه تاریخی فرهنگی پروژه مقبره‌الشعرا تفرجگاه اندیشه گران، خاطرنشان کرد: عملیات اجرای سنگفرش بهسازی و مناسب‌سازی صحن جنوبی مرکزی مقبره الشعرا، ضلع شرقی، غربی و جنوبی پیرامون موزه احد حسینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع با استفاده از سنگ حکمی اسپراخون و ترکیبی از سنگ قرمز آذرشهر و سنگ کوبیک و مطابق با معماری مقبره‌الشعرا توسط شهرداری منطقه ۱۰ اجرا شده است.

زارعی ادامه داد: بعضی نواقص جزئی در قسمت‌های سازه‌ای، ورودی مقبره‌الشعرا، جداره‌سازی، بدنه‌سازی و تکمیل آب‌نما و زیبایی بصری صحن جنوبی آغاز شده و این مجموعه فرهنگی و گردشگری پس از دو دهه رکود آماده میزبانی شایسته از گردشگران داخلی و خارجی است.

وی تصریح کرد: احداث سوغات‌سرا با اعتبار افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال، جدیدترین اقدام شهرداری منطقه در این مجموعه است که امکان معرفی و حمایت از صنایع‌دستی و هنری تبریز را فراهم می‌کند که هم‌اکنون عملیات اجرایی آن توسط عوامل عمرانی منطقه در حال انجام است.

کد خبر 747842

دیگر خبرها

  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان