Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی فرهادی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: افراد بالای ۶۰ سال که بین چهار تا ۶ ماه از تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم یا برکت آنان گذشته است باید برای تزریق دُز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند ولی تاکنون برای تزریق دُز سوم واکسن آسترازنکا دستورالعملی صادر نشده است.

وی اظهار داشت: تاکنون ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دُز واکسن کرونا وارد لرستان و یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۴۵۲ دُز آن برای افراد دارای شرایط تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در زمینه تامین واکسن کرونا برای شهروندان لرستانی وجود ندارد ادامه داد: تسریع در امر واکسیناسیون و استقبال هرچه بیشتر مردم گام مهمی در راستای مقابله با ویروس کرونا به شمار می رود.

فرهادی ادامه داد: با تزریق بیش از یک میلیون و ۸۹۱ هزار دُز واکسن کرونا، ۷۸ درصد شهروندان لرستانی واجد شرایط یک دُز و ۵۲ درصد هر ۲ دُز این واکسن را دریافت کرده‌اند.

تعداد مبتلایان شناسایی شده کرونا در لرستان تاکنون به ۱۹۲ هزار و ۹۱۸ نفر و قربانیان نیز به ۲ هزار و ۶۰۸ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا دانشگاه های علوم پزشکی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا دانشگاه های علوم پزشکی لرستان واکسن کرونا تزریق د ز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حملات وحشیانه اسرائیل به رفح آغاز شد

بامداد سه‌شنبه رژیم صهیونیستی حملات خود به رفح را تشدید کرد و از دیشب تاکنون چندین حمله هوایی و توپخانه‌ای به رفح کرده است - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، بامداد سه‌شنبه رژیم صهیونیستی حملات خود به رفح را تشدید کرد و از دیشب تاکنون چندین حمله هوایی و توپخانه‌ای به رفح کرده است.منابع خبری نیز از تبادل آتش میان رزمندگان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی گذرگاه رفح در بخش فلسطینی آن خبر داد. این بدان معنی است که اسرائیل درحال ورود زمینی به منطقه رفح در جنوب نوار غزه است که بیش از 1.5 میلیون آواره را در خود جای داده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • فیلم| حملات وحشیانه اسرائیل به رفح آغاز شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد