Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا حسن‌زاده در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به این مراسم دعوت شدم، البته چهره همه همبازیان سابق من تغییر کرده و واقعا بعضی از آنها عوض شده‌اند.

وی افزود: ورود آجورلو به استقلال باعث شد چنین مراسمی برگزار شود، قرار است یک هم‌اندیشی هم صورت بگیرد تا در مورد عده‌ای از دوستانمان که مشکلات دارند، مسیر خوبی انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت این روزهای آبی‌پوشان گفت: زمانی که آجورلو به باشگاه استقلال آمد، حواشی از بین رفت، آرامش باعث شده تا تیم استقلال شرایط ایده‌آلی به دست بیاورد. خوشبختانه از چهار بازی سه برد و یک مساوی کسب شده، اگرچه ما می‌دانیم کمی ممکن است در هفته‌های ابتدایی ناهماهنگی وجود داشته باشد. طبیعتا ناآمادگی بدنی بازیکنان زیبایی فوتبال را می‌گیرد، اما امتیازی که استقلال به دست آورده، قابل توجه است.

حسن‌زاده که سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال ایران را دارد در خصوص دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی فوتبال گفت: اگر بخواهیم به خاطر چند مصاحبه واکنش نشان بدهیم اصلا کار خوبی انجام نشده است. الان شرایط برای صعود تیم ملی ایده‌آل است و طارمی هم یکی از مهره‌های خوب تیم ملی محسوب می‌شود. اگر این بازیکن را از دست بدهیم آسیب می‌بینیم، اما شاید با صحبت اسکوچیچ طارمی ناراحت شده است.

وی تصریح کرد: اگر یک ریش‌سفید پیدا می‌شد و مشکل را حل می‌کرد خیلی بهتر بود. من از سرمربی تیم ملی می‌خواهم به عنوان یک مربی حرفه‌ای طارمی را ببخشد تا او به تیم ملی فوتبال کشورمان برگردد.

سرمربی فصل گذشته شهید قندی یزد در خصوص اینکه پرونده این تیم به کجا کشید، گفت: فدراسیون و کمیته اخلاق شرایط را طوری پیش بردند که ما به جای مرگ به تب راضی شویم. ما آخر هم نفهمیدیم چه کسی مقصر است چون در لیگ دو ما را حفظ کردند. هر چه دنبال مقصر گشتیم کسی را پیدا نکردیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی استقلال رضا حسن زاده پیشکسوت استقلال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد

هادی چوپان برای بخشش توماج صالحی درخواست بخشش کرد.

گفتنی است دادگاه انقلاب توماج صالحی خواننده را به اتهام «افساد فی الارض» به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

اعلام این حکم واکنش های بسیاری را از سوی افراد و اشخاص سرشناس و نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

استوری هادی چوپان برای توماج صالحی

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توماج صالحی به اعدام محکوم شد/ وکیل توماج : از حکم صادره اطلاعی ندارم جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد