Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهروز آل‌مومن مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در نشست تنظیم بازار این استان اظهار داشت: ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد آماده توزیع در بازار استان به قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

او افزود: پیش از این نیز ۴۰ تن گوشت منجمد مرغ در بازار استان به قیمت هر کیلوگرم ۲۵ هزار تومان توزیع شد، اما به تازگی با تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور پنج هزار تومان ارزان‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شناسایی ۲ هزار و ۲۱۴ تخلف از اصناف چهارمحال و بختیاری

آل مومن اضافه کرد: عرضه گوشت مرغ منجمد متناسب با عرضه و تقاضا در بازار است و توزیع آن باید به تصویب ستاد تنظیم بازار به ریاست استاندار برسد.

نعمت‌الله تقی‌زاده سرپرست غله و خدمات بازرگانی هم در این نشست موجودی گندم استان را ۲۲ هزار و ۱۵۰ تن اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار تن دیگر نیز تامین شده و در گمرک قرار دارد که برای حمل آن به استان نیازمند همکاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستیم.

او افزود: برای حمل گندم تامین شده به ۴۰۰ کامیون در ماه نیاز است که انتظار می‌رود با تصمیم ستاد تنظیم بازار برای تامین این تعداد کامیون بتوان این میزان گندم را به موقع وارد استان کرد.

تقی زاده همچنین در خصوص نظارت بر آرد توزیعی در استان، تصریح کرد: در این خصوص سه سامانه جامع پیش‌بینی شده است و هرگونه توزیع آرد باید در قالب این سامانه‌ها انجام گیرد تا از وقوع تخلف در این حوزه جلوگیری شود.

او ادامه داد: هیچگونه آردی بدون رصد در سامانه امکان توزیع ندارد.

افشین حیدری مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با بیان اینکه در سامانه توزیع آرد روستایی نواقصی وجود داشته است، اظهار داشت: این نواقص پیگیری و رفع شده است.

او افزود: در گذشته امکان ویرایش از سوی عاملان فروش در این سامانه وجود داشت و از همین رو تخلفاتی بروز می‌کرد، اما در حال حاضر این نقص برطرف شده و امکان ویرایش تنها در اختیار سازمان صمت قرار دارد.

حیدری اضافه کرد: با انجام ویرایش سامانه از تاریخ ۳۰ آبان هرگونه توزیع آرد خارج از سامانه تعریف شده، تخلف است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این که نداشتن اقدامات زیر ساختی برای مردم عشایری دلیلی برای کمبود زمینه توسعه است، گفت: زیر ساخت‌های بازار فروش دامداران عشایری فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمد زهرایی امروز _چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در منطقه دهدلی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی ساکنان عشایرنشین چهارمحال‌وبختیاری، نبود زیر ساخت‌های لازم است که برای به وجود آوردن زمینه توسعه لازم است.

وی افزود: قرار بر این است که برای فروش بهتر محصولات دامداری و کشاورزی مردم عشایری با همکاری دولت سیزدهم و دستگاه‌های مجری، زیرساخت‌های این توسعه فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به مسیر صعب‌العبور و هزینه این زیر ساخت‌ها تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی به‌عنوان یکی از مجری‌ها در کنار دولت برای این کار مهم قرار گرفته و با استفاده از امکانات ماشین‌آلات و نیروهای بسیجی برای آسان‌سازی این طرح اقدام می‌کند.

زهرایی تاکید کرد: مسیر فراهم کردن این زیر ساخت‌ها در کوتاه مدت به پایان نخواهد رسید و به صبوری مردم غیور عشایرنشین نیز احتیاج داریم.

وی با اشاره به نقش مردمان عشایری به‌عنوان رزمندگان خط مقدم افزود: مردمان عشایری امنیت مرزها را فراهم می‌کنند به همین دلیل نباید این عمل ارزشمند از نظر سیاستمداران کشور دور بماند.

کد خبر 749875

دیگر خبرها

  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری