Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:13:41 GMT

طرح محدودیت تردد زوج و فرد در کرمانشاه اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۶۹۴۵

طرح محدودیت تردد زوج و فرد در کرمانشاه اجرا می‌شود

سرهنگ محمد حیدری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ساعت اجرای این طرح را ۱۵ تا ۲۰ اعلام کرد و افزود: طرح زوج و فرد خودروها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه اظهار کرد: به منظور آگاهی مردم از اجرای این طرح بنرهای اطلاع رسانی در ورودی مسیرهای اعلام شده برای اجرای طرح زوج و فرد نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری جریمه ورود به طرح زوج و فرد را یک میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: این طرح شامل خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود و وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خط واحد از این طرح مستثنی هستند.

وی هدف از اجرای طرح زوج و فرد را تسهیل در تردد، ساماندهی ترافیک معابر شهری و ایجاد نظم و انظباط ترافیکی در هسته شهر کرمانشاه و سوق دادن شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اعلام کرد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا طرح زوج و فرد خودرو کرمانشاه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا طرح زوج و فرد خودرو پلیس راهور ناجا طرح زوج و فرد خودرو کرمانشاه انتظامی طرح زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ محمد رنگانه گفت: این طرح با هدف رفاه شهروندان و براساس مطالبه مردمی با عنوان طرح یک روزه ترخیص موتور شارژی‌های توقیفی با حمایت دستگاه قضایی اجرا می‌شود.

وی افزود: افرادی که موتور شارژی توقیفی دارند با در دست داشتن قبض پارکینگ و مدارک لازم فردا یکشنبه نهم اردیبهشت به پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش مراجعه کنند و مراحل ترخیص یک روزه وسیله نقلیه خود را انجام دهند.

سرهنگ زنگانه گفت: پلیس راهور با سامانه ۱۲۰ در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی درخواست‌های مردمی در حوزه ترافیک است.

دیگر خبرها

  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود