Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان؛ حجت الاسلام حاج آقا هانی نصاری زاده، در آئین پایان دوره، دوره های آموزشی تابستانه فرهنگسرای اروند شهر اروندکنار، اظهار کرد:

اروندکنار دارای استعداد های نهفته زیادی است که نیاز به حضور، پیگیری، حمایت و مساعدت خاص مسئولان دارد .

به گفته ی وی؛ به زودی نمایشگاه هنرهای تجسمی و استعدادیابی در فرهنگسرای اروند با حضور هنرمندان اروندکنار برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ی این آئین، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان از انجام پیگیریهای لازم برای اهداء کتاب های جدید و مورد نیاز شهر اروندکنار خبر داد.

احمدرضا دشت افکن؛ اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و بسته شدن کتابخانه های عمومی در سطح کشور، مدتیست که کتاب به کتابخانه ها تزریق نشده اما  اولویت نهاد کتابخانه های عمومی کشور بهرمندی شهرهای محروم و کم برخوردار است تا فرهنگ کتاب و کتابخوانی گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ فرهنگسرای اروند با همکاری کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) اروندکنار در فصل تابستان ۴ دوره آموزشی شامل کارگاه آموزشی خیاطی ویژه بانوان، کارگاه آموزشی استعدادیابی ویژه کودکان و نوجوانان، کارگاه آموزشی فتوشاپ برای عموم مردم و کارگاه آموزشی زبان انگلیسی برای علاقمندان را برگزار کرد.

در حال حاضر نیز دوره کمک بهیاری زیر نظر هلال احمر در این فرهنگسرا در حال برگزاری است.

فرهنگسرا اروند در روزهای کرونایی؛ با ایجاد کارگاه تولید ماسک، به طور روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ عدد ماسک را طراحی، تولید و برای استفاده مردم عرضه کرد.

اتمام دوره های آموزشی در اروندکنار اتمام دوره های آموزشی در اروندکنار اتمام دوره های آموزشی در اروندکنار کد خبر 1571147

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فرهنگسرای اروند دوره های آموزشی کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد جواد چراغی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) لرستان در حاشیه برگزاری کارگاه مهدویت در خرم آباد در جمع خبرنگاران، هدف از برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت را آشنایی و تربیت مربی مهدویت برای مدارس، مراکز دینی و فرهنگی استان اعلام کرد.   وی با اشاره به اینکه دوره‌های مهدویت ویژه اقشار مختلف از جمله طلاب و مبلغان، دانشجویان، دانش آموزان و معلمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: تلاش می‌شود کانون‌های مهدویت در تمام شهرستان‌های استان راه اندازی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت