Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد پکن متهم کردن یک شهروند چینی به سرقت اسرار تجاری از سوی آمریکا را محکوم می‌کند. این ادعا ساختگی محض است.

وانگ ونبین در جمع خبرنگاران گفت: ما از آمریکا می‌خواهیم که بر اساس قانون و به شیوه‌ای عادلانه به این پرونده رسیدگی کند تا حقوق و منافع شهروند چینی تضمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرد: شو در تلاش بود تا فناوری مربوط به فن موتور هواپیمای کامپوزیتی جنرال الکتریک را که تنها در انحصار این کمپانی است و هیچ شرکتی در جهان قادر به ساخت آن نیست را به نفع دولت چین سرقت کند.

شو یانجون، یکی از مقامات اداره اطلاعات خارجی استان جیانگ سو در وزارت امنیت دولتی چین در دادگاهی در سینسیناتی آمریکا به توطئه و تلاش برای جاسوسی و سرقت اسرار تجاری، مجرم شناخته شد.

شو، یکی از ۱۱ شهروند چینی از جمله دو افسر اطلاعاتی است که در اکتبر ۲۰۱۸ به دلیل مشارکت در طرحی ۵ ساله برای سرقت فناوری از یک کمپانی هواپیمایی در سینسیناتی آمریکا دستگیر شده است. این افراد قرار بود اطلاعات کمپانی جنرال الکتریک آمریکا، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده موتور هواپیما و نیز اطلاعات شرکت سافران فرانسه را به سرقت ببرند.

یانگجون، با نام‌های مستعار مختلف کارشناسان این شرکت را شناسایی و برای سفر به چین از آن‌ها دعوت می‌کرد. پس از دستگیری این مامور چینی، دولت پکن در واکنش به این اقدام آمریکا اعلام کرد واشنگتن عادت به بزرگنمایی موضوعات دارد و اتهامات وارده درست نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت امور خارجه چین اتهام جاسوسی دولت آمریکا شهروند چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ای کاش

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد!
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)