Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@15:27:28 GMT

حضور فیلم ایرانی در جشنواره مستقل برزیل

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۷۳۱۱

حضور فیلم ایرانی در جشنواره مستقل برزیل

فیلم سینمایی «دور از اینجا» ساخته عرفان احتشامی در دومین حضور جهانی خود، منتخب بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره فیلم مستقل برزیل شد.   به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی دور از اینجا به کارگردانی عرفان احتشامی و نویسندگی مشترک مرتضی عبادی پور و عرفان احتشامی در دومین حضور جهانی خود موفق شد وارد بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره فیلم مستقل برزیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  جشنواره بین المللی فیلم مستقل برزیل از ۵ تا ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۱۴ تا ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰ در شهر ریو دو ژانیرو برگزار خواهد شد.   دور از اینجا پیش از این نیز، در اولین حضور جهانی خود توانسته بود در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم اینترداک روسیه حضور پیدا کند.   فیلم دور از اینجا محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام اجتماعی ساخته شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: «به پیرمرد روستایی گفت: با جوانترها کار نکن. آنان فکر می‌کنند بیابان هم مثل اتاق خوابشان است. پیرمرد هم به او اعتماد می‌کند و نشانی تپه را به او می‌دهد. آنها نبض گنجی را احساس می‌کنند که زیر پایشان است. یک زندگی تازه با هویتی که باید پیدایش کنند. تنها چند متر پایین‌تر... و این کندن و کندن سرآغاز اتفاقاتی است که برایشان رقم می‌خورد.»   محمد گودرزی، حسین گودرزی معظمی، حسین خدادادی و صمد شمس و آیدادارابی فرد به همراه تعدادی از مردم شهرستان بروجرد در این فیلم ایفای نقش دارند.   عوامل دور از اینجا عبارتند از: نویسنده: مرتضی عبادی پور و عرفان احتشامی، کارگردان: عرفان احتشامی، مدیر فیلمبرداری: عرفان احتشامی، مدیرصدابرداری: فرشاد عبدلی، اصلاح رنگ: فربد جلالی، آهنگساز: ادریس بیامه،دستیار و برنامه ریز: مهتاب نورزاده، دستیارکارگردان: ایمان چرخ کار، منشی صحنه: نجمه نقدعلی، مدیر تولید: حسین گودرزی معظمی، دستیاران تصویر: مصطفی بساطی و لاله ابراهیمی، عکاس: حدیث فخاری،مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، تهیه کننده: محمد احتشامی.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عرفان احتشامی دور از اینجا مستقل برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد

دریادار تنگسیری گفت: امروز خلیج فارس اهمیت زیادی دارد. ذاتا خلیج فارس متعلق به ایران و کشورهای همسایه است، اما اسمش را با کسی تقسیم نخواهیم کرد.   به گزارش تسنیم، سردار علیرضا تنگسیری در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: نام بزرگ خلیج فارس در تاریخ ثبت است و کسی نمی‌تواند این اسم را تغییر دهد، باید از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این جشنواره تشکر کرد.   وی افزود: جوانان بدانند ۱۰ اردیبهشت افتخاری برای ایرانیان است، در سال ۱۶۲۲ میلادی دلاورمردان این سرزمین این منطقه مهم را آزاد کردند که افتخارش برای تمام ملت است، دلاورمردان ایرانی جرون را هرمز و گمبرون را بندرعباس کردند و نشان دادند ایران و ایرانی در برابر استکبار از هر نوعش ایستادگی می‌کنند.   فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مردم هرمزگان و بوشهر افتخار دارند با سه دشمن در دهه‌های گذشته مبارزه کرده‌اند هم با امپریالیسم، هم با استکبار جهانی و هم با نوکر استکبار که به تمامیت ارضی حمله کرد مبارزه کردند و به پیروزی رسیدند.   وی تصریح کرد: مسئله فرهنگ مربوط به همه است و افتخار خلیج فارس و این مسئله که «خلیج فارس همیشه ماندن» برای همه ملت است و نمی‌توان آن را با گروه سیاسی و مباحث این چنینی گره زد اینجا مرقد بزرگان ماست ما اینجا هستیم و می‌میریم، پای ما در این سرزمین بند است.   دریادار تنگسیری گفت: امروز خلیج فارس اهمیت زیادی دارد. ذاتا خلیج فارس متعلق به ایران و کشورهای همسایه است اما اسمش را با کسی تقسیم نخواهیم کرد ما با ۱۳۵۵ کیلومتر مرز دریایی طولانی‌ترین ساحل را داریم و اگر جزایر را نیز محاسبه کنیم به ۵۸۰۰ کیلومتر ساحل می‌رسد.   وی تاکید کرد: ما عمیق‌ترین مسیر دریانوردی خلیج فارس را در آب‌های ایران داریم، آبراه بین‌المللی از بین جزایر ما عبور می‌کند، اهمیت خلیج فارس به سهم آن در صادرات نفت و گاز بر نمی‌گردد اهمیت آن بسیار بیشتر است که موجب شده پرتغالی‌ها ۱۱۷ سال اینجا بمانند و نشان می‌دهد خلیج فارس در اختیار ماست و باید از آن برای نسل‌های آینده حراست کنیم.   فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما از همین مرزها دفاع می‌کنیم و محکم پایش ایستاده‌ایم، گذشت زمانی که کشتی نفتکش ما را در زمان طاغوت از می‌گرفتند، امروزه می‌دانند اگر نفتکشی از ما ببرند جبران خواهیم کرد، نفتکش ما را بردند به جایش نفتکش آن‌ها را گرفتیم و مجبور شدند آن نفتکش را آزاد کنند که این یعنی اقتدار ایران و ایرانی. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند