Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:29:55 GMT

هپکو نماد ناکارآمدی توسعه صنعتی در استان مرکزی است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۷۵۵۱

هپکو نماد ناکارآمدی توسعه صنعتی در استان مرکزی است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر دوشنبه پس از معارفه به عنوان استاندار مرکزی در بازدید از شرکت هپکو اظهار کرد: هپکو نماد ناکارآمدی توسعه صنعتی در استان مرکزی است و تعمدا قبل از اینکه وارد دفتر استانداری شویم از این شرکت بازدید انجام دادیم. وقتی سالن تولید شرکت را می‌بینیم متأثر می‌شویم که چنین ظرفیتی از کشور به خاک سیاه نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حمایت از تولید نه تنها اولویت بلکه مأموریت ماست. این نکته از سوی مقام معظم رهبری امر شده و رئیس جمهور نیز بر این موضوع تأکید دارند. به منظور تحقق این مأموریت تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: از وقتی رئیس جمهور تصدی قوه قضائیه را داشت جلسات متعددی برای هپکو برگزار شده و برخی گره‌ها باز شده است. امیدواریم این شرکت از وضعیت موجود خارج شود و به دوران شکوفایی خود در دهه‌های قبل بازگردد. سایر صنایع نیز شرایط خاص و مسائل خود را دارند بنابراین به اقتضای شرایط برای آنها تصمیم گیری خواهد می‌شود.

مخلص الائمه تأکید کرد: هپکو در چنبره رانت خواران واردکننده افتاده است و این مسئله را با کمک مجموعه مدیریتی هپکو، وزیر کار، وزارت صمت و مدیران استان و نمایندگان مجلس پیگیری می‌کنیم و تلاش لازم را برای احیای صنایع و استفاده از ظرفیت صنایع خواهیم داشت.

کد خبر 5346835

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شرکت هپکو اراک وزارت صمت فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه بارش باران واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران استکبار ستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دولت سیزدهم در استان هرمزگان با هدف تمرکز زدایی از بنادر مرکزی استان، توسعه بنادر و اسکله‌های سایر نقاط استان را در دستورکار قرار داد از این رو بندر گوگسر در شرقی‌ترین نقطه هرمزگان از توابع بخش لیردف شهرستان جاسک که به گواه بومیان در روزگاری نه چندان دور مرکزی تجاری بین ایران و کشورهای همسایه بوده است توسعه و به بهره‌برداری رسید.

یکی از موضوعات مطروحه در رابطه با این بندر به رسمیت شناخته‌شدن به عنوان مرز رسمی و گمرک است که در حال دنبال شدن است.

کد خبر 6097157

دیگر خبرها

  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم