Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که همه پیشکسوتان باید از سرمربی آبی‌ها حمایت کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خسرو حیدری در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان استقلال اظهار داشت:‌ از جوانی افتخار رشد در باشگاه استقلال را داشتم. اینقدر نام استقلال بزرگ است که پس از بازی در این تیم می‌توانید چند سال در تیم‌های دیگر بازی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهادهایی از سایر تیم‌ها داشتم و منّتی هم نمی‌گذارم، اما دوست داشتم در جایی از فوتبال خداحافظی کنم که در آن رشد کرده‌ام و پشیمان هم نیستم.

وی با بیان اینکه خداحافظی او از فوتبال سبب شگفتی برخی افراد شده بود، تصریح کرد: دوست داشتم در باشگاه خودم از فوتبال خداحافظی کنم و پس از دو سال، در قامت جدید به استقلال بازگشتم. ان‌شاءالله خدمتگزار هواداران باشم و محبت آنها را جبران کنم.

طباطبایی: در سال‌های اخیر افرادی برای استقلال تصمیم گرفتند که جایی در فوتبال نداشتند

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال درباره همایش تقدیر از پیشکسوتان گفت: همایش خیلی خوبی بود و پیشکسوتان و بزرگان استقلال جمع شده بودند. به گفته آجورلو اگر می‌خواهیم استقلال موفق شود، باید همدلی وجود داشته باشد. وقتی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است، همه باید از او حمایت کنند و ان‌شاءالله سال خیلی خوبی داشته باشیم. استقلال شرایط خوبی دارد و در آرامش است. ان‌شاءالله نتایج خوبی بگیریم و یک قهرمانی که کمترین چیز است،‌ به هواداران هدیه کنیم.

حیدری در مورد فعالیت‌های خود پس از خداحافظی از میادین فوتبال خاطرنشان کرد: من برای آمادگی جسمانی خودم تمرین می‌کنم و به کلاس‌های مربیگری می‌روم تا به‌عنوان عضوی کوچک در خانواده استقلال، به این باشگاه کمک کنم. در استقلال باید هر کمکی و در هر سمتی که از دست‌مان برمی‌آید، انجام بدهیم و من هم دوست دارم به هواداران خدمت کنم.

تقدیر آجورلو از خانواده‌های 4 پیشکسوت فقید استقلال

وی در این باره که گفته می‌شود باشگاه استقلال برای جذب یک هافبک خارجی تلاش می‌کند، بیان کرد: مجیدی در این باره بیشتر در جریان است و کارهای جذب بازیکن در اختیار اوست. من دو یا سه روز است که به استقلال آمده‌ام، اما ظاهراً می‌خواهند یک بازیکن خارجی به خدمت بگیرند.

ملی‌پوش پیشین فوتبال کشورمان درخصوص دیدار شاگردان اسکوچیچ مقابل تیم ملی لبنان عنوان کرد: این مسابقه در خانه حریف برگزار می‌شود و نمی‌توان گفت راحت خواهد بود. امیدوارم روند رو به رشد تیم ملی ادامه داشته باشد و حاشیه‌ها از اطراف تیم حذف شود. صعود به جام جهانی هدف ماست و حاشیه‌های تیم ملی چندان جالب نیست. امیدوارم در دو بازی آینده نتایج خوبی بگیریم و خیال ما از صعود به جام جهانی راحت باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خسرو حیدری استقلال خسرو حیدری استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)

به گزارش ورزش سه، 15 اردیبهشت 1392 برای استقلالی‌ها یک روز خاص است و در چنین روزی با تک گل جواد نکونام قهرمانی در لیگ برتر را قطعی کردند و جام قهرمانی دوازدهین دوره لیگ برتر را بالا بردند.

استقلال در این مسابقه با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی،هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری،جیلوید ساموئل، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی به میدان رفت.

دقیقه 19 بازی استقلال و فولاد لحظه سرنوشت ساز این مسابقه بود، فرهاد مجیدی با نفوذ به محوطه جریمه فولاد مهدی امیرآبادی را در شرایطی قرار داد که او را سرنگون کند و پنالتی به سود استقلال اعلام شود و جواد نکونام سرمربی حال حاضر استقلال این توپ را به گل تبدیل کند.

در ادامه مسابقه آبی‌ها توانستند از تک گل خود دفاع کنند و با بسته نگه‌داشتن دروازه یک هفته زودتر از پایان لیگ برتر به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسند.

ویدئو: 236969

سال‌ها از این روز می‌گذرد و پایه گذار تک گل قهرمانی استقلال فرهاد مجیدی به همراه این تیم و به عنوان سرمربی موفق شد با این تیم جام قهرمانی را بالا ببرد و در حال حاضر جواد نکونام سرمربی آبی‌ها پنج هفته تا قهرمانی لیگ برتر فاصله دارد و در صورت پیروزی در هفته های آینده بدون هیچ قید و شرطی به همراه این تیم قهرمان خواهد شد.

سرمربی استقلالی‌ها که سابقه قهرمانی با این تیم را در لیگ برتر دارد حالا به عنوان سرمربی برای کسب این عنوان تلاش می‌کند، سالروز قهرمانی استقلال در لیگ برتر برای استقلالی‌ها دو نام درخشان دارد، فرهاد مجیدی و جواد نکونام و باید دید شماره 6 سابق استقلال می‌تواند مسیر هم‌تیمی سابق خود را ادامه دهد و جام قهرمانی را به عنوان سرمربی بالای سر ببرد یا برای کسب این عنوان باید انتظار بیشتری بکشد و سال‌های آینده برای کسب این عنوان تلاش کند.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم