Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ غلامعلی احمدی جابری دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ویزیت رایگان محرومین به همت گروه جهادی بوعلی سینا شهرستان جهرم، سپاه و شبکه بهداشت شهرستان سروستان، در بیمارستان شهدای این شهر اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه چهارمین مرحله طرح ویزیت رایگان بیماران محروم و نیازمند در بیمارستان شهدای سروستان اجرا شد، اضافه کرد: در این طرح یک روزه پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه قلب و عروق، چشم پزشکی، نوزادان و کودکان، داخلی، زنان و زایمان، ارتوپدی ، اعصاب و روان و جراح عمومی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در این طرح ابتدا همه مراجعه‌کنندگان پایش شدند و فشار خون، قند خون، bmi و ... همه آنها چک و کنترل شد، بعد از ویزیت پزشک عمومی و تایید آنها بیماران به پزشکان متخصص و فوق تخصص ارجاع داده شده و رایگان ویزیت شدند. همچنین  خدمات سونوگرافی، آزمایشگاه، رادیولوژی، تست کرونا، اکو و نوارقلب و ... به بیماران ارائه شد.

فرمانده سپاه شهرستان جهرم گفت: همچنین در این طرح بیش از ۲۴۰ نفر از مردم ویزیت شدند و آموزش های خود مراقبتی و سلامت مثل دیابت ، فشار خون بالا ،پوکی استخوان، چاقی و اضافه وزن ، سیگار و عوارض آن و ... در قالب توزیع تراکت و برشور انجام شد.

مسئول گروه جهادی بوعلی سینا نیز در حاشیه اجرای این طرح با اشاره به کلام رهبر معظم که فرمودند بسیج پاره تن مردم است، گفت: بسیج که خود مولود انقلاب اسلامی است با حضور در تمام عرصه ها تمام توان خود را برای اعتلای ایران اسلامی به کار گرفته و خواهد گرفت.

سرهنگ مجتبی علی پناه همچنین از همکاری همه پزشکان و پرستاران، مجمع خیرین سلامت، فرمانداری سروستان و جهرم ، دانشگاه علوم پزشکی جهرم ،گروه توپخانه ۵۶حضرت یونس ، بسیج جامعه پزشکی جهرم و فرماندهان و بسیجان حوزه ها و پایگاه های بسیج سروستان و سپاه جهرم، تقدیر و تشکر کرد و افزود: پنجمین مرحله بیمارستان جهادی جمعه آینده ۲۱ آبان در سروستان برگزار خواهد شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهرم بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهرم سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهرم بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد