Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیم زاده ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه مسکن مهر شهرستان نمین اظهار کرد: ساخت مسکن یکی از مهمترین برنامه‌های هر دولتی برای توسعه رفاه اجتماعی و خانه دار کردن قشر ضعیف و متوسط است که هر کدام به نوبه خود و با تدابیر خاصی، این اقدام را پایه ریزی کرده و ادامه می‌دهند.

وی با اعلام تحویل بیش از ۹۷ درصدی واحدهای مسکن مهر در استان اردبیل به مالکین، افزود: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر بیش از تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن در استان اردبیل ۱۲ هزار و ۲۰۰ واحد به خریداران تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با تاکید بر اینکه به دنبال حل و فصل و تحویل کامل پروژه مسکن مهر هستیم گفت: نزدیک به تعداد ۳۰۰ واحد مسکن مهر در استان اردبیل که اکثراً با پیشرفت ساختمانی ۹۰ درصدی به سر می‌برند هنوز به دست مالکین واگذار نشده است.

بهروز رحیم زاده در توضیح مسائل و مشکلات واحدهای باقی مانده در طرح مسکن مهر گفت: مشکلات پیمانکاری، سو مدیریت و مسائل حقوقی و قضائی از عمده مشکلات عدم تحویل این واحدها به شمار می‌روند که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در صدد است با حل و فصل موضوعات مرتبط به حیطه کاری خود باعث به سرانجام رسیدن پروژه‌های باقی مانده شود.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت و ساخت ساز نباید مورد غفلت قرار بگیرد تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای ذی ربط باید با تشدید نظارت بر رعایت اصول فنی به افزایش کیفیت این پروژه‌ها دقت داشته باشند.

کد خبر 5346877

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن مهر اردبیل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بارش باران گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران استکبار ستیزی استان اردبیل مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن

حامد ریگی  گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد بطوریکه در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تامین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام و همزمان برای یک‌هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان بیان کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌ صورت ویلایی و در شهر سراوان به صورت ۲ طبقه در دستور کار قرار دارد و همزمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امکان نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد