Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با همراهی شهردار، جمعی از معاونین و مدیران مجموعه شهرداری اردبیل و پیمانکار پروژه با حضور در محل پروژه پل قدس، به صورت میدانی از این پروژه بزرگ عمران شهری بازدید به عمل آورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، بازدید میدانی از پروژه پل قدس اردبیل توسط دستگاه قضائی اردبیل انجام یافت تا دادستان اردبیل در جریان آخرین روند و پیشرفت فازهای پروژه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ضمن اشاره به میزان پیشرفت فازهای لوپ E و لوپ D پروژه پل قدس و با تأکید بر لزوم رعایت مباحث فنی و استانداردهای طراحی و ساخت از سوی پیمانکار، توصیه و نکات لازم جهت ایجاد تسریع در روند عملیات عمرانی فازهای لوپ در حال اجرای پروژه را به پیمانکار یادآوری کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی شهردار و پیمانکار پروژه پل قدس در پیشبرد اهداف تعیین شده برای این طرح گفت: شهرداری و مجموعه مدیریت شهری اردبیل ثابت کردند اگر بخواهند کار کنند کار را انجام خواهند داد.

طباطبایی بیان کرد: طی مکاتباتی که با نهادهای فنی مرتبط با دستگاه قضایی در این مدت انجام داده‌ایم، خوشبختانه ایراد فنی غیرموجه در پروژه پل قدس وجود ندارد.

بازدید دادستان اردبیل از پروژه پل قدس/ آخرین مهلت افتتاح 20 آذرماه است + تصاویرپایان انتظار چند ساله؛ عبور از پل قدس اردبیل ممکن شدضرب‌العجل دادستان اردبیل برای بهره‌برداری از پل قدس اردبیل تا پایان امروز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: انتظار و خواسته ما از پیمانکار پروژه این است که طبق تعهدات ما به مردم شریف اردبیل که از روی اعتماد به برنامه‌ریزی پیمانکار صورت گرفته است، عملیات اجرایی فاز لوپ E را تا 30 آبان ماه و فاز لوپ D را هم تا 20 آذرماه به اتمام برساند.

انتهای پیام/141/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادستان اردبیل پروژه پل قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است