Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد از اجرای بیش از ۲۰ پروژه شاخص عمرانی در نقاط مختلف مشهد خبرداد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی با اشاره به اینکه این پروژه‌های عمرانی به غیر از احتساب پروژه‌های حمل و نقلی (قطار شهری) است، اظهار کرد: در حال حاضر ساخت پنج تقاطع غیرهمسطح در حوزه عمرانی با هدف اتصال رینگ پیرامونی شهر به مرکز و اتصال حاشیه به مرکز شهر در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تقاطع‌ها شامل تقاطع‌های غیرهمسطح خلیج فارس، شهید هریری، آزادگان، مصلی، پیامبر اعظم (ص) و زیرگذر دوربرگردان آزادی جانباز است که بخشی زیادی از آنها تا پایان سال آماده بهره‌برداری خواهند شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد تصریح کرد: در کنار احداث تقاطع‌های غیر همسطح پروژه‌های باز پیرایی و احداث باغ صخره‌ای بوستان وکیل آباد، طرح توسعه بوستان خورشید، رود پارک و چند پروژه دیگر نیز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه احداث پارکینگ هوشمند هشت‌آباد اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی است و تا پایان سال‌جاری آماده بهره‌برداری می‌شود، ادامه داد: پروژه‌های احداث مسیرهای دوچرخه، پیاده روسازی معابر و کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی شهر از جمله پروژه‌های در حال اجرا است که بیشتر آنها تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

کاظمی گفت: همچنین پروژه‌های احداث پردیس تئاتر شهر مشهد، باز پیرایی جلوخان پایانه امام رضا (ع) و احداث اردوگاه درمان معتادین متجاهر خلق آباد از دیگر پروژه‌های در حال اجرای شهرداری مشهد است.

وی افزود: در کنار این موارد پروژه‌های ساماندهی کال اسماعیل آباد، تنباکوچی و طرق نیز در حال احداث هستند.

کد خبر 534109

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد شهرداری مشهد معاون شهردار مشهد کلانشهر شهر پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حال اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، گفت: عملیات احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد و با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی به همراه جواد خدایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان از پروژه ملی قطار «مشهد - گلبهار - چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید افزود: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.

داعی با بیان این مطلب که عملیات احداث قطار «مشهد-گلبهار-چناران»سرعت می‌گیرد افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است، پروژه قطار حومه‌ای «مشهد - گلبهار - چناران» در سال 84 به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال 91 عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل 40 کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود