Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- عبدی، معاون اشتغال تعاون مازندران گفت: تاکنون ۵۶۱ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت های ناشی از کرونا به بنگاه‌های اقتصادی در استان پرداخت شده است.

رضا عبدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای جبران خسارت بنگاه های اقتصادی آسیب دیده در کرونا دولت تسهیلاتی را درنظر گرفته است، گفت: تاکنون ۵۶۱ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت ها پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه ثبت نام متقاضیان برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان آذرماه ادامه دارد، گفت: پرداخت تسهیلات نیز تا پایان بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

معاون اشتغال تعاون مازندران با عنوان اینکه ثبت نام از طریق سامانه کارا انجام می شود، افزود: تسهیلات به مجموعه های نظیر استخرهای ورزشی، هتل ها و غیره با نرخ ۱۲ درصد و برای جبران بخشی از خسارت ها ارائه می شود.

عبدی با تاکید بر اینکه نظارت ها توسط بانک و دستگاه های مختلف برای جلوگیری از انحراف تسهیلات انجام می شود، گفت: هدف این تسهیلات کمک رسانی برای تثبیت اشتغال موجود است.

وی با عنوان اینکه بیشتر متقاضیان دریافت تسهیلات کرونایی مربوط به بانک ملی بوده است، گفت: در حال حاضر سقف پرداخت تسهیلات در این بانک تکمیل شده است.

معاون اشتغال تعاون مازندران افزود: مازندران در پرداخت تسهیلات کرونایی رتبه سوم و برتر کشور را کسب کرده است.

بازار/

برچسب ها: مازندران ، تسهیلات ، کرونایی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PdQ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مازندران تسهیلات کرونایی تسهیلات کرونایی برای جبران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اکبر حسینی موخر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، ۴ هزار و ۱۲۸ درخواست مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری با موضوع درخواست کمک‌های مالی با سرفصل‌هایی نظیر دارو، درمان، خرید جهیزیه، مالی، ودیعه مسکن و … واصل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش پرداخت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به عنوان متولی پرداخت‌ها، تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۰ متقاضی مددجوی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان و غیر مددجویان، ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و پرداخت به سایر متقاضیانی که در بازه زمانی سفر استانی درخواست داده‌اند نیز در دستور کار است.

کد خبر 6095500

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی